Function, Shlømo LIVE, Vinyl Speed Adjust - 11.01.19

שימו את זה ברקע: https://bit.ly/1UoNXc7
ואת זה בסקוואט: https://bit.ly/2zcqENB



מועדון הבלוק גאה להציג: שישי ה-11 בינואר 2019, מחצות עד שבת בצהרים בדרום הפרוע -

בלוק - יוג פותח, פרעה סוגר וביניהם, לייב של המפיק והתקליטן הפרזיאי שלמה וסט של רזידנט הברגהיין, הצלע השלישית בסופרגרופ הטרי והלוהט ביותר בטכנו המודרני, המפיק, התקליטן ובעל הלייבל יליד ניו יורק ותושב ברלין, דייב סאמנר א.ק.א פאנקשן.

סקוואט - הדואו הבועט ביותר בבוקרשט נוחת בישראל בפעם הרביעית בתוך פחות משנה. זה לא מקרה, אנחנו פשוט זקוקים להם כל כך. טל כהן יפתח, עשהאל וייס יסגור וביניהם, אדי ולוי מבוקרשט א.ק.א וינל ספיד אדג'סט טייקאובר.

לאונג' - הילו וסקראף לומדים מהקוסם שמעבר לדלת הקסמים איך חוצים מעבר חצייה.

Friday 11.1.2019 at the wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Yogg - The Block, Parallax, Tel-Aviv
Shlømo LIVE - Taapion, Delsin, Paris
Function - Ostgut Ton, Sandwell District, NYC / Berlin
Pharaoh - The Block, Parallax, Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
Tal Cohen - The Block, Tel-Aviv
Vinyl Speed Adjust - VSA Records, Bucharest
Asael Weiss - The Block, Tel-Aviv
- - - - LOUNGE - - - -
Hilu - Tel-Aviv - Scruf - Tel-Aviv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
שימו לב - הכניסה מגיל 23 ומעלה בהצגת תעודת מזהה בלבד.
קוד לבוש: אין כניסה עם כפכפים או עקבים גבוהים.
כשהמקום מלא תינתן עדיפות בכניסה לחברי מועדון ולמוזמנים.
- - - - - - - - - - - - - - - -
כרטיסים: https://bit.ly/2Ax06Iy
- - - - - - - - - - - - - - - -
לוח זמנים יתפרסם בקרוב.

Function

הוא התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו כרזידנט הצעיר ביותר של מועדון הליימלייט האגדי בתקופה היפה ביותר של חיי הלילה בניו יורק. זה היה אמנם הערב החלש ביותר בשבוע, אבל הוא הספיק כדי להתחיל לבנות קהל מעריצים ולא פחות חשוב, לחוות בפעם הראשונה בחייו את התופעה הנקראת ג'ף מילס שהיה רזידנט של הליין פיוצ'ר שוק בימי שישי. הסטים של מילס הם אלה שעיצבו את הגישה שלו לאמנות התקלוט ("ג'ף מילס הוא המורה שלי." הוא מבהיר בראיון לרדבול מיוזיק אקדמי). אלו היו שנות התשעים המוקדמות, ילדי הקלאבים היו מגיעים למועדון מחופשים לכל מה שאף פעם לא הרשו להם להיות והכל היה יכול לקרות; פגישה מקרית עם המפיק הניו יורקי דיימון ווילד הולידה את הריליסים הראשונים שלו בלייבל הטכנו המיתולוגי סיינוייב וחידדה את הכיוון העמוק והטריפי שהוא עתיד לפתח לדרגות של רב אמן בשנים הבאות. מכאן הקריירה שלו הייתה אמורה רק להמשיך ולפרוח, אבל לראש העיר ג'וליאני היו תכניות אחרות; הוא סימן את חיי הלילה של ניו יורק כיעד ראשון לחיסול והליימלייט, שנחשב למועדון העל האחרון שידעה העיר, היה היהלום שבכתר. סגירתו בידי המשטרה באמצע שנות התשעים סימלה את סיומו של תור הזהב של הקלאבינג בתפוח הגדול.

התקליטן והמפיק האמריקאי הצעיר, שגדל בברוקלין בבית קטן באמצע רחוב סואן, יושב בחדרו ומקשיב לצלילים שהגיעו ממועדון השחייה הפרטי מעבר לכביש שבכל סוף שבוע היה מוציא רמקולים החוצה לבלוק פארטי ניו יורקי טיפוסי עם מוזיקה מאת קראפטוורק, סופט סל, יומן ליג ושאר אבני יסוד אלקטרוניות של שנות השמונים, ושהעבודה הראשונה שלו הייתה כמוכר בחנות סינטיסייזרים (עד היום הוא יכול לומר לכם בדיוק באיזה מודולר השתמשו בסרט אפוקליפסה עכשיו או איזה סינטי הפיק את קולו של אר2די2 ממלחמת הכוכבים), הרגיש שהוא פשוט לא יכול לוותר על החלום והחל להפיק מסיבות בעצמו בנסיון לשמור על הגחלת והוייב שהלך ונעלם מהעיר. "היה לי דחף עצום לחלוק מוזיקה, ליצור מוזיקה ולנגן מוזיקה." הוא מספר באותו ראיון, אבל אחרי מספר שנים שלא הובילו לשום דבר משמעותי, הוא החליט לנסות את מזלו במקום אחר. בשנת 2007 הוא נסע לטור של מספר שבועות באירופה וסיים אותו בברלין עם גיג בטרזור ופגישה גורלית עם המפיק והתקליטן הבריטי קארל אוקונור א.ק.א רג'יס. הוא חזר לניו יורק, נפרד מהחברים, ארז את המזוודות וקנה כרטיס לכיוון אחד חזרה לברלין.
בשנים שעברו מאז הוא ביסס את מעמדו כאחת מהדמויות הבולטות בתור הזהב החדש של הסצינה, כחלק מהקולקטיב בעל המעמד הפולחני Sandwell District (ביחד עם Regis ועם Silent Servant), הנחשב לאחד מהרכבי הטכנו המשפיעים והנערצים ביותר בהיסטוריה של הז'אנר, כצלע השלישית בסופרגרופ הטרי והלוהט ביותר בטכנו המודרני א.ק.א אל.אס.די עם לוק סלייטר וסטיב ביקנל, כרזידנט רשמי (היזהרו מחיקויים!) בברגהיין, המקדש החדש של הקלאבינג העולמי, וכרזידנט הבינלאומי הראשון והיחיד של מועדון הבסיאני בגיאורגיה שנחשב לאחד ממועדוני הטכנו המובילים כרגע בעולם.

בשישי הקרוב, המפיק, התקליטן ובעל הלייבל יליד ניו יורק ותושב ברלין, דייב סאמנר א.ק.א פאנקשן נוחת שוב ברחבה הראשית של הבלוק.

מאשין מאשין וואו וואו: https://bit.ly/1UoNXc7
רמיקס מדהים לסיגהה: https://bit.ly/2TtYjuX
הרמיקס המשוגע ללוק סלייטר. אנרגיות שיר: https://bit.ly/2Aw16N0
בכושר מפחיד: https://bit.ly/2Qs5XEi
עם סלייטר וביקנל. אל.אס.די: https://bit.ly/2VxRV7O
הבוילר הבוער בברלין: http://bit.ly/2euSKtM
הצעד הגדול: http://bit.ly/2iUkAVs
רמיקס מצמרר: http://bit.ly/1Re0Dn1
קלאסיקה (וגם אחד מכוכבי בדיקות הסאונד שלנו במועדון): http://bit.ly/1NUfKe6
עוד בוילר רום: http://bit.ly/1prRgjw


Shlømo LIVE

"בתור נער מתבגר הייתי בעיקר בקטע של היפ הופ , עד שיום אחד חבר נתן לי לשמווע דיסק של אפקס טווין בלייבל וורפ. זה היה כמו שוק, גיים-צ'יינג'ר בחיים שלי. אמרתי לעצמי - אוקיי, זה מה שאני רוצה לשמוע עד סוף חיי."

המפיק והתקליטן הפריזאי שאון ברון-קרבייז א.ק.א שלמה, רזידנט מועדון קונקריט בפריז, הוא אחד מהמפיקים הוורסטיליים ביותר הפועלים כרגע בסצינה העולמית. עם פסדונים ידועים פחות או יותר ויצירות שהתפרסמו או שלא יתפרסמו לעולם, הוא חולש על כל הספקטרום העמוק שבין מוזיקת קולנוע, אמביינט, טכנו, ברייק ביט, היפ הופ אינסטרומנטלי ועוד.

אלבום הבכורה הטרי: https://bit.ly/2QpocKw
פודקאסט לקאסלרייטור: https://bit.ly/2C8r218
ברד לייט רדיו: https://bit.ly/2JSG3eb
עמוד הסאונדקלאוד: https://bit.ly/2Twmmt0

Vinyl Speed Adjust

"לאחרונה הזמינו אותנו לנגן בקלאב דר ויז'יונר ובסיסיפוס, שניים מהמועדונים הנחשבים ביותר בברלין, וזה היה מאוד מיוחד עבורנו." מספרים אדי ולוי א.ק.א הדואו הרומני המבריק וינל ספיד אדג'סט בראיון מיולי האחרון. "בנוסף, חזרנו לנגן בפעם השניה השנה במועדון הבלוק בתל-אביב. זה אחד מהמועדונים האהובים עלינו בעולם, אז אם עוד לא הייתם שם, אנחנו בהחלט ממליצים לבקר! זה אולי בלתי צפוי, אבל יש להם שם בתל אביב תרבות אנדרגראונד חזקה מאוד, וזו גם עיר יפיפה."

הראשון שהכיר לנו אותם היה באראק, אבל גם חברים כמו ריקרדו וילאלובוס, לוסיאנו, רארש, טל כהן וכמעט כל די.ג'יי מינימל על פני הפלנטה מנגנים את הקטעים שלהם באופן קבוע;. עם סאונד עמוק, עגול, שמן וטראנסי שהקנה להם במשרד של הבלוק את הכינוי "אדריאטיק של המינימל", ריליסים בועטים בלייבלים כמו פרשר טראקס, ויז'נקווסט, האוורגלאס והלייבל שבבעלותם, וי אס איי, וזכרונות מתוקים משתי חצרות וסקוואט אחד שנצרבו לעד בהארד דיסק הקולקטיבי של קהילת המינימל המקומית, אדי ולוי מבוקרשט א.ק.א וינל ספיד אדג'סט הם הם הגביע הקדוש של כל מי שאוהב מינימל, טכנו ורכיבה על סוסים 🏇

בשישי הקרוב הם מגיעים לדרום הפרוע בפעם הרביעית בתוך פחות משנה.

החבר'ה בקלאב דר ויז'יונר: https://bit.ly/2zcqENB
קונטרסט אי.פי: https://bit.ly/2LTnq7P
סינמטיק אי.פי: https://bit.ly/2RaFaBu
פריימים דיסוננטיים: https://bit.ly/2RxHq4Z
הרמיקס לבזבז: https://bit.ly/2C2RXeT
שעון החול: https://bit.ly/2CeePbB
הפודקאסט שיכניס אתכם למצב קטטוני (וזה טוב): https://bit.ly/2GoPiRL
היפנוטי ברמה קיצונית: https://bit.ly/2gCUTmn
בפעם הראשונה ששמענו אותם זה היה בסט של באראק בסקוואט, עם הקטע המפחיד הזה ואין שום דרך להסביר מה הדבר הזה עושה עד שתשמעו את זה עם סאבים 21 אינץ':https://bit.ly/2H3xHvy
לזה אנחנו קוראים במשרד של הבלוק "רגל עבה". סאונד פשוט מטורף: https://bit.ly/2pUF4Oz

נתראה ברחבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.