Friday At the Block: Summer Madness with Kölsch + Urban Yard feat. Leanca, Orli

שימו את זה ברקע: https://bit.ly/2j6i0sk
ואת זה בחצר: https://bit.ly/2Yl2koc




מועדון הבלוק גאה להציג:

שישי ה-5 ביולי 2019
מהודרת הקיץ של שישי בבלוק א.ק.א סאמר מאדנס בדרום הפרוע: 3 רחבות + חצר אורבנית, פתיחת דלתות 22:00, חינם למקדימים עד חצות!

בלוק - המאסטר המלודי, המפיק והתקליטן הדני הנערץ קולש מגיע בפעם הראשונה לדרום הפרוע חמוש במוזיקה הרמונית, עשירה ודרמטית הידועה בכוחה להרים חדרים גדולים לאוויר. המטאור המקומי שהתמחה ביכולות דומות, ג'ניה טרסול יפתח וגם יסגור בבק טו בק ראשון במועדון עם הכישרון העולה קינו טודו. היכונו לזיקוקים ברחבה.

חצר + סקוואט - עוד פרק בסיפור הקסום של החצר האורבנית שלא מפסיקה לרגש ולהפתיע אותנו עם אנרגיות של אפטרים בשנות התשעים מטובלות בוייבים של עתיד ללא גבולות ובקרים של זריחות בלתי נשכחות, והפעם עם שתי הופעות בכורה בישראל של הכישרון העולה מבוקשרט, התקליטן הרומני לינקה ושל אחד מהאמנים המדוברים ביותר בסצינה נכון לרגע כתיבת שורות אלו, המפיק והתקליטן האיטלקי אורלנדו סטפנו טוסי א.ק.א אורלי. הרזידנטים המקומיים טל כהן ועשהאל וייס יפתחו ויסגרו בהתאמה. ויז'ואלס בחסות הגאון הרומני קוטה.

לאונג' - חדר הקונצרטים של המתחם יודע גם להפוך למחסן טכנו בועט ומבעבע, ידגימו זאת הפעם צמד הרזידנטים, הלייבל בוסים של פרלקס יוג ופרעה ורזידנט ליין הטכנו-גייז קוק שוק שחר סה א.ק.א שה סה.


Friday 5.7.2019 at the wild wild south:
~ ~ ~ SUMMER MADNESS ~ ~ ~
Doors Open: 22:00, Free Entrance until 00:00
- - - - BLOCK - - - -
Jenia Tarsol - Blue Shadow, Tel-Aviv
Kölsch - Kompakt, Denmark
Kino Todo b2b Jenia Tarsol - Tel-Aviv
- - - - YARD / SQUAT - - - -
Tal Cohen - The Block, Tel-Aviv
Leanca - Bucharest
Orli - LORI, Rome, Italy
Asael Weiss - The Block, Tel-Aviv
Visuals (loops) by Cote
- - - - LOUNGE - - - -
Techno Burn feat.
Yogg - The Block, Parallax, Tel-Aviv
Pharaoh - The Block, Parallax, Tel-Aviv
Sh Se - Kok Schok, Tel-Aviv

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

שימו לב - הכניסה מגיל 23 ומעלה בהצגת תעודת מזהה בלבד.
קוד לבוש: אין כניסה עם כפכפים או עקבים גבוהים.
כשהמקום מלא תינתן עדיפות בכניסה לחברי מועדון ולמוזמנים.
- - - - - - - - - - - - - - - -
כרטיסים: http://bit.ly/2Xc0yEv
- - - - - - - - - - - - - - - -
לוח זמנים יתפרסם בקרוב
Kölsch

"התחלתי להפיק מוזיקה בגיל מוקדם. בהתחלה בלהקות, כמתופף, ואז על האמיגה 500 שלי. אמא שלי קנתה לי את המחשב במתנה כדי שאעשה את שיעורי הבית שלי, לא היה לה מושג שהשימוש העיקרי בו היה כדי ליצור מוזיקה."

תקליטנים מעבירים הרבה מזמנם במטוסים ובעוד חלק מהם מנצלים זאת לזמן מנוחה, טעינה מחדש או פשוט כדי להיות קצת לבד, אחרים מרגישים שהפרספקטיבה של להיות קילומטרים מעל פני האדמה מעוררת השראה עצומה. יש שם למעלה שקט מלא בשלווה, בעיקר בטיסות לילה ארוכות, וכמציבים זאת למול הרחובות הסואנים של הערים הגדולות והסביבה הרועשת והסואנת של המועדונים הגדולים, ניתן להגיע לזווית מוזיקלית מרעננת.

עבור האלבום החדש שלו, אוסף של 10 קטעים מקוריים חדשים עבור המועדון הלונדוני פאבריק, תיעל המפיק והתקליטן הדני קולש את האנרגיה שלו בצורה המדויקת ביותר - כל אחד מהקטעים באלבום נוצר במהלך טיסה מסוימת וכל אחד מהם קיבל את שמה של אותה טיסה: https://bit.ly/2XzbkJr

בין האמנים הדומיננטיים בלייבל הגרמני קומפקט ואחד מהמפיקים הבולטים בסצינת המוזיקה האלקטרונית העכשווית, עם סגנון הרמוני, עשיר ודרמטי שמתאים גם לחדרים גדולים, כמו גם להאזנה ביתית ואינטימית, קולש הוא מאסטר של מלודיה ושל עוצמה. בשישי הקרוב הוא מגיע לסט הבכורה שלו בדרום הפרוע על המיקסר האנלוגי של מועדון הבלוק. תהיו שם כשזה קורה.

רמיקס מרגש לקלסיקה של ג'אם אנד ספון מתחילת שנות התשעים: https://bit.ly/2Xe12iq
עוד הפקה חדשה ומרגשת: https://bit.ly/2IYXmbt
שלושה וחצי מיליון: https://bit.ly/2o2U3mE
על מגדל אייפל: https://bit.ly/2j6i0sk
בטומורולנד: https://bit.ly/323JPam
עמוד הסאונדקלאוד של קולש: https://bit.ly/1mNbkMe

Orli

המפיק והתקליטן האיטלקי אורלנדו סטפנו טוסי א.ק.א אורלי, מוכיח שמגיפת המינימל הרומני התפשטה כבר בכל אירופה. עם הפקות בסאונד ובגרוב עמוקים, רטובים ומתגלגלים, המנוגנות על ידי כל מצביאי הסצינה, מפטרה אינספרסקו, רארש וראדו בבוקרשט ועד לטל כהן וחבריו בתל אביב, מגע הקסם של אורלי קונה לו מעריצים ברחבי העולם כולו. בשישי הקרוב הוא מגיע בפעם הראשונה לישראל, לסט ברחבה הקסומה ביותר בעיר נכון לרגע כתיבת שורות אלו, א.ק.א החצר האורבנית. תקשיבו:

טעימה מאחד ממבעירי הרחבות החזקים ביותר כרגע בסצינה: https://bit.ly/2Yl2koc
פרוטוזון רוחני: https://bit.ly/2IXQJ9i
עוד ארטילריה כבדה בחסות אורלי: https://bit.ly/2FIrw0N
סאונד ללקק את האצבעות: https://bit.ly/2FHS9CN
יופיטר: https://bit.ly/2ZVK9Wz
פודקאסט טרי: https://bit.ly/2KUMQo7

Leanca

כמו שאולי כבר שמתם לב, כשזה מגיע לחצר האורבנית ולמינימל הרומני, אנחנו במחלקת הבוקינג של הבלוק לא דופקים חשבון. פרמטרים של גיל, וותק, פופולריות או אפילו רפרטואר של הפקות, לא משחקים עבורנו תפקיד משמעותי במערך השיקולים. אנחנו מאמינים שבעולם החדש והמרגש של הולדתו של ז'אנר חדש, כל החוקים משתנים - הצעירים האנונימיים של היום, הם השמות הגדולים של המחר ולעיתים הסאונד שמפיקים אותם צעירים נשמע טרי ומרענן יותר מהסאונד של השמות הגדולים והמוכרים. התקליטן הרומני לינקה הוא דוגמה טובה, הספיקו לנו שני סטים שלו כדי להבין שהוא יושב בדיוק על המשבצת שאנחנו מחפשים עבור מערכת הסאונד של החצר האורבנית, או במילים שלנו, עמוק, רטוב, מתגלגל ופסיכדלי במידה המדויקת. בבקשה:

פודקאסט טרי ומהפנט לסאבטיל: https://bit.ly/2FGK8hC
פודקאסט נפלא לאפטראוורס: https://bit.ly/2xorVAE
נתראה ברחבות.
אירוע פייסבוק: כאן
יום שישי 05.07.19 \\ מועדון הבלוק \\ סלמה 157, תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.