8.9.09 // SOUL REVIVAL II

8.5.09 מועדון הבלוק גאה להציג,
שובה של מסיבת הסול הגדולה והפעם עם אורח מיוחד מפאריס:

Soul Revival II
Motown Special
A Soul Music Festival
Friday 8/5/09 At The Block

main floor:
Tel Aviv Soul Club
Edi Erlich (Abraxas)
The Dogfathers (Elad Ron & Idan Gavriel)

Motown Special:
Patrice Larrar aka Reverend P
(Vega Records NYC, Djoons Paris)
Nadav Ravid (Botanika)

the yard:
Yogo (HydroPhono)
Walter (Tabac)
Wido & Shimi Sonic (Soulico)
YA!
העיר כולה בהתרגשות – הקיץ חוזר ואיתו גם הסול והוויבים הקסומים של משהו חדש-ישן שיכול לקרות רק במקום אחד בעיר. אחרי המסיבה האחרונה חשבנו שנעשה מסיבה כזו כל חודש חודשיים, אבל כל פעם בגלל סיבה אחרת ההפקה נדחתה ונדחתה, ועכשיו סוף סוף זה קורה! סול ריבייבל היא מסיבת מוזיקת נשמה על כל גווניה, מקצבים שונים ותקופות שונות כאשר החוט המקשר הוא הנשמה: ווקאל, פסנתר, גיטרה, חום, צבעוניות ועושר הרמוני ומלודי שמאפיין את מוזיקת הסול השחורה, החל משורשיה בשנות ה60-70 בדטרויט, פילדלפיה, שיקאגו וניו יורק ועד לנגזרות המודרניות והאלקטרוניות יותר, משנות ה90 וה2000, ניו סול , UK GARAGE, סולפול האוס, קוסמיק דיסקו ועוד.

והפעם: ספיישל מוטאון עם אורח מיוחד מצרפת –

Patrice Larrar aka Reverend P

Vega Records NYC, Djoons Paris
פאטריס לארר הוא אחד מהמוזיקאים המוערכים ביותר בצרפת כיום: הרזידנט של מסיבות המוטאון האגדיות ומסיבות האנימל האוס במועדון הצרפתי המפורסם Djoons (Paris), מפיק מחונן שמשחרר ריליסים בקביעות בלייבלים הגדולים ביותר, כמו הלייבל של מפיק ותקליטן העל לואי וגה Vega Records בניו יורק, הלייבל הניו יורקי האגדי Shelter,
וגם -Funk La Planet, Tejal, Tea Party Blockheadz, Stalwart, Animal House רשימת הרמיקסים שלו והאומנים הגדולים שעשו לו רמיקס גדלה מיום ליום וכוללת מפיקים גדולים כמו Fudge, Ian Friday, Jerome Sydenham, Rork, Kiko Navarro, Jon Cutler הליין המפורסם ביותר שפאטריס לארר הוא גם הבעלים שלו ביחד עם חברו, הקלידן אלכס פינקין, הוא ליין מסיבות המוטאון, מסיבות סול אמיתיות שכוללות לא רק את קלאסיקות הסול הגדולות של לייבל המוטאון הדטרויטי, אלא כל דבר שיש בו נשמה שנוצר בין השנים 1965 ועד ל1985.

פאטריס נוחת בישראל, אחרי הופעה במועדון השלטר המפורסם בניו יורק, הישר לסול ריבייבל של הבלוק, לסט חד פעמי של קלאסיקות נשמה ברוח מסיבות המוטאון שלו בפאריז.

לא לפספס את זה! : שני קליפים של פאטריס פארר במסיבת המוטאון המטורפות שלו בד'גונס – ככה זה נראה כשעושים מסיבות סול פעם בשבועיים, בקרוב אצלנו -



עוד קליפ מהמסיבות בד'גונס הפעם לצלילי אחד מהריליסים האחרונים של פאטריס:


וזהו הריליס האחרון שלו בלייבל של מאסטר הסול וההאוס Louie Vega :


ועכשיו ליתר המוזיקה שתנוגן בערב הקסום הזה, שימו לב לליינאפ המטורף!

את הערב יפתחו חבורת הTASC Tel Aviv Soul Club שאחרי מסיבת הסול ריבייבל הראשונה הפכו לרזידנטים בבלוק וכל מי שהגיע למסיבות הוינטאז' סול של ימי שבת, יודע בדיוק למה לצפות – חיוך מטופש שלא יורד מהפנים כשכולנו נסחפים בזמן לפלנטה שכולה תקליטי וויניל מקו קינגסטון- מיסיסיפי בשנות ה60 וה70.

אחריהם ינגן אחד מהתקליטנים הוותיקים ואחת מהדמויות המוערכות ביותר בעיר – אדי ארליך הבעלים של המוסד התל אביבי - בר האברקסס.

מי שמכיר את אברקסס ואת אדי (ומי לא בעצם..) יודע שאין הרבה אנשים בעיר שיש להם טעם כל כך משובח במוזיקה. אדי לא נוהג לתקלט מחוץ לאברקסס, אבל מערכת הסאונד והמיקסר של הבלוק שכנעו אותו לחרוג ממנהגו לפני מספר שבועות כשהופיע לסט בכורה בבלוק בו ניגן פאנק אלקטרוני שהיפנט את הרחבה ולא השאיר אף רגל אחת במועדון על האדמה, מאז מספרים בעיר שהוא מאוהב – במיקסר. הפעם הוא ינגן סול כמובן.

אחריו יעלו הדוגפאדרס – אלעד רון ועידן גבריאל שמי ששמע את הסט הקודם שלהם בסול ריבייבל הראשון יודע אהבה, אושר ושלמות מה הם. אין דברים כאלה במועדונים, אין דברים כאלה בכלל וכל מילה נוספת מיותרת!

יסיים את הערב נדב רביד מבוטניקה שיתן את הזווית שלו על מוזיקת סול וקיבל אשראי פתוח להגיע לכל מקום מוזיקלי אשר יחפוץ – סומכים עליך נדב!

כל אלה יקרו בתוך חלל המועדון, ובו זמנית, הקיץ הגיע ומי שהיה לבלוק בשבועות האחרונים בטח שם לב שהחצר חוזרת ובגדול!

על הסט של וולטר בחצר במסיבת הסול ריבייבל הקודמת עדיין מדברים בעיר בחרדת קודש ששמורה רק לסטים שנכנסו להיסטוריה האורבנית של תל אביב, ולכן, אחרי תחנונים רבים, כולל איומים כאלה ואחרים, הצלחנו לעשות לו בוקינג, ואפילו להחזיר את יוגו שגם הוא היה חלק מאותה היסטריה ולהוסיף להם כתמיכה את חברי סוליקו השערורייתיים ווידו ושימי סוניק, שביחד ירקחו בחצר ערבוביה חמה של סולפול היפ-הופ, גוספל, סקה, סולפול רגאיי, פאנק וניו סול.

אם היינו רגילים עד היום ללכת למועדון ו"לקבל בראש" כפי שמקובל בסצינה המקומית, ה'סול ריבייבל' מוגדר מראש כערב שלא הולך להפציץ את הראש אלא יותר ללטף אותו, וגם ואת הלב.

המועדון כולו יקושט בהתאם – צפו להרבה נרות שיספקו אווירה רוחנית ועוד אביזרי סול שונים ומשונים.

כניסה:
פתיחת דלתות: 23:30.
מחיר: 50 ₪ עד 12:30, ואח"כ 70 ₪
(להנחות ולהרשמה לחברי מועדון ניתן לפנות ל: (office@block-club.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.