7.05.09 // FAR TOO LOUD


Break Beast Production Present:

FAR TOO LOUD (UK)
LIVE SET
+
MULLET MOHAWK (FINLAND)
+
T-BREAK
שוקו לאאב, אלעד רון
+
Break Beast
PSYAA vs DUPO

---------------------------------------------------

FAR TOO LOUD
הם אוליבר מקסוואל ודום סמארט מדרום אנגליה, את תחילת דרכם החלו בלימודי סאונד באחד מבתי הספר המובילים בעולם, כבר אז תשוקתם העזה למוסיקה האלקטרונית בייחוד לג'אנר הברייק ביט היא שאיחדה את הצמד.

שילוב של ברייק ביט אימתני לצד טראשי-אלקטרו ופסיכדליה במיטבה ייצרו, סגנון ייחודי ומחשמל רחבות שבדרך כלל משלב באס שמנמן וחמקמק שפוגע בדיוק באיזור הבטן התחתונה ומוציא את הרגליים לפזז עד קלוט, האנרגטיות האין סופית הנמצאת בפרי יצירתם והסאונדים הסופר איכותיים רק גורמים לך להתמכר יותר ויותר לסגנון "הפאר טו לאודי".

חמושים בידע טכני מוצק ובכישרון בלתי מבוטל הקנו להם מקום בלייבל הנחשב Funkatech" לצד כמה מענקי הסצנה האלקטרונית באנגליה ("Ctrl-Z" , SpecimenI,NAPT ).

כשנה וחצי לאחר הוצאת "הרליס" הראשון, השניים קטפו את פרס הסינגל הטוב ביותר ב""Breaks Spool 2007, והתמודדו לעוד פרסים אחרים באותה תחרות, מה שהעמיד אותם על המפה העולמית ובגדול.
כיום השתיים מופיעים ברחבי הגלובוס ונהנים מלוח זמנים עמוס אך מצאו פנאי להגיע גם לישראל ויקחו חלק בארוע של הפקת Break-Beast ב- 7.5.2009 שיתקיים במועדון הבלוק ברחוב- דוד חכמי, תל-אביב.

Mullet Mohawk-FINLAND:
היישר מפינלנד הקרה, ג'והא, חבר ההרכב המצליח אשר חתום בלייבל:"Hippie Killer Productions" , יקח חלק בהפקה המטורללת הזאת וישתדל למתן טיפה את הטורים בעזרת ביטים פיניים יחודיים ולסיים בטעם פאנקי כמו שרק "מולט" יודעים לעשות.

FAR TOO LOUD
http://www.myspace.com/fartooloud

כרטיסים במכירה מוקדמת:
70 ש"ח , קרמבו רקורדס, שינקין
לפרטים נוספים עדכונים שוטפים ומכירת כרטיסים מוזלת:

קהילת "Break Beast" בפייסבוק.

לפרטים נוספים:
אדם – 0544903304
הרמן - 0542571774

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.