9.5.09 // בורדל טוטאל



"בורדל - טוטאל" מציג:
ליל קברט מטורף בסימן פנטזיית יומולדת
לילה של מסיבת כיתה, הפעלות, משחקים, שקיות הפתעה,להטוטנים,מופעי קרקס וגם..
טקס חלוקת מתנות המוני
בתאריך 9.5.09 ייערך בפעם הרביעית ערב "בורדל טוטאל" ערב קברט ייחודי ויוצא דופן, הפעם בסימן מסיבת יום-הולדת המונית שכולה חזרה לילדות, אל מסיבות הכיתה הנוסטלגיות והבלתי נשכחות. בערב יככבו כל האלמנטים הזכורים לנו לטובה:המשחקים,התחרויות,ההפעלות, הכיבוד, שקיות ההפתעה, אליהם יצטרפו להטוטנים, אקרובטים,ליצנים ושחקנים שמגשימים את כל פנטזיות הילדות של קהל.

"המסיבה בנויה מבחינת הקונספט ומבחינה עיצובית באופן שלוקח כל אחד מהאורחים למסע אישי בזמן, אל הילדות. כך לדוגמא הדרך אל הלאונג' תעבור בחלל שיעוצב כולו כרחם ומשם בהמשך ישיר אל קבלת הפנים במרכזה תעמוד עוגת ענק שתכניס אותנו לתקופת הילדות השובבה." מספרת נועה מורדוביץ מפיקת הערב שאחראית גם לערבי ה"בורדל" הקודמים.

בקבלת הפנים שתפתח את הערב יופיעו ליצני יום-הולדת, אקרובטים ודמויות של משפחת בופונים שתפעיל את הקהל עם משחקים כגון: חבילה עוברת, נר לבקבוק, 7 דקות גן-עדן, בועות סבון, ציורי קירות,ועוד. בהמשך ייערך המופע המרכזי בו יציגו כ-20 אומני קרקס מהשורה הראשונה בארץ קטעי ליצנות מודרנית, ג'אגלינג אקרובאטיקה ואקרובאטיקה אווירית שהותאמו במיוחד לנושא הערב.

את המופע ינחו הקומיקאים אורי וייס ואבנר הוכפלד הידועים גם כצמד "קפטן זוקיני" שחוזר להופעה בלעדית וחד פעמית. גילי קרן ובת זוגתו קארין בקטע 100 אחוז סכנה במוט האימה, עינאל גורי תחזור לבמה של הבורדל בקטעי ליצנות ובנוסף מורן קסם יהודה, אסי קרקסי ופיארי מקנדה.

זהו כאמור הערב הרביעי של בורדל טוטאל שקם בשאיפה להכניס צבע ואיכות חדשה לחיי הלילה של תל-אביב. ערבי הבורדל מתקיימים אחת לכמה חודשים וסובבים סביב קונספט ייחודי המשתנה מפעם לפעם. "בקברט הראשון חיקינו את ימי פריז העליזים של תחילת המאה, בקברט השני התחברנו אל ה"פריק שואו" אל המוזר והשונה בשלישי הלכנו לכיוון מגרש השעשועים של האלים, והפעם אנחנו חוזרים לילדות." מסבירה מורדוביץ."הנושאים אמנם משתנים מפעם לפעם אבל בכולם עובר הקהל חוויה סוחפת של התרגשות ופליאה למראה הדמויות והמיצגים שמחזירים את הניצוץ והברק לעיניים."

בסיום המופע המרכזי תיערך מסיבה עם די. ג'י הדס איילון ברטרו פלירט ודי.גי "סקול מאסטר" מההרכבים רדיו טריפ והתפוחים שינגן מסווינג דרך רוקנרול ועד פאנק.

הבאים מתבקשים להביא מתנה לטקס חלוקת מתנות המוני שייערך בסיום המסיבה
"בורדל טוטאל - פנטזיית יום-הולדת"
מועדון הבלוק, דוד חכמי 35 ת"א
שעה:19:00 פתיחת שערים
כניסה : 60 ₪
טלפון לבירורים: נועה 052-3351524, מורן 050-9599940

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.