DIXON // 24.05.12



שיתוף הפעולה המנצח בין ניוז והבלוק מאושר לארח לראשונה במועדון את אחד מתקליטני ההאוס המוערכים בעולם בשני העשורים האחרונים - דיקסון.

לאחר ששתי הצלעות הנוספות של הלייבל Innervisions - הנריק שוורץ, ואמה הובילו בחצי השנה האחרונה ערבים מושלמים של אושר מזוקק, רגליים רדומות ואישונים מזוגגים - ניתן להמר בבטחה כי המאסטרו הגרמני, שבאופן עקבי מככב במצעדי הטופ 10 של התקליטנים הטובים בעולם, יספק לנו לילה אופורי נוסף.
קשה מאוד למצוא את המילים והסופרלטיבים לאפיין את הסטים של דיקסון.
אך אם נחטט עמוק אל תוך אוצר המילים - "דרמה" לבטח תהיה אחת ממילות המפתח.
http://soundcloud.com/innervisions/dixon-live-at-boiler-roomhttp://soundcloud.com/shawnpar-unofficialbtlg/dixon-live-at-robert-johnson
הוא אחד מאותם תקליטנים נדירים שיש להם את היכולת הטכנית המופלאה, קייס התקליטים המושלם, הרגישות, והדימיון הדרושים לא רק על מנת להרקיד אנשים בתחושת אקסטזה שמיימית - אלא גם לספר סיפור מיוחד, ונוגע ללב בזמן שהוא עושה את זה.

דיקסון מתייחס אל הקהל כפי שסופר מתייחס אל קוראיו, ומייצר עבורם חוויה נרטיבית שאט אט חושפת עוד ועוד פרטים, מחשבות ורגשות. כל מעבר משאיר את הבליינים במתח וציפייה לשלב הבא שהסנסיי ייקח אותו אליו , בעוד הוא משייט בנינוחות בין קטעי האמביינט, ההאוס, הטכנו , הג'ז והפופ החלומיים וההיפנוטיים ביותר שנוצרו ב 30 השנים האחרונות ובונה את המתח בחלל נדבך אחר נדבך עד להגעה לקליימקס ...
הלייבל הכה מדובר שלו Innervisions היה אחד הגורמים המשפיעים ביותר בסלילת הדרך שהחזירה את ההאוס למרכז הבמה והתודעה העולמית בתקופת שלטון המינימל של אמצע שנות ה 2000. יחד עם השותפים למסע שהוא איגד במהלך השנים , הוא אחראי לכמות לא הגיונית של קטעים ואדיטים שהפכו לנשקים הסודיים של תקליטנים ברחבי העולם. קטעים שלכל אחד מהם יש סיפור לספר.
http://www.youtube.com/watch?v=sFYZyb7Mhf8
http://www.youtube.com/watch?v=j9lQJN7ujJw
אבל דיקסון הוא תקליטן. זו המשימה שלו. זה הייעוד שלו.
אחרי שסיפק לנו הצצה קטנה אל עולמו המופלא בביקורו האחרון בתל אביב לצד מתיו דיר , אנו מוכרחים להודות שאנו ממתינים בשקיקה זמן רב לשמוע את המאסטרו מנצח על המיקסר ומערכת הסאונד הקטיפתית של מועדון הבלוק בסט ארוך שייסתיים אי שם בשעות הקטנות של הבוקר.

בחדר הלאונג' שמתגלה לאחרונה כפנינה של ממש , יארח נדב נאמן את שלוש מהליידיז האהובות עלינו בעיר - ג'וי אייג' , תום קורן , וסול יאירי לסשן שליפות ארוך וסקסי.
הכינו את הרגליים , ואת הממחטות ...

Thursday 24/5
Presale tickets : 60
On the Door : 80
Online tickets available here:
http://misterticket.co.il/he/party/dixon

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.