LAWRENCE & DISCODROMO // 26.05.12


LAWRENCE
(Dial / Smallville, Hamburg)

ארבע פעמים לורנס ביקר בארץ, ותיקלט גם בתל אביב וגם בירושלים סטים שאפשר פחות או יותר להגדיר אותם כהיפנוזה, ושאי אפשר להכניס אותם לשום משבצת צרה של סגנון מסוים כמו 'דיפ האוס' או 'דטרויט טכנו'.
פיטר קרסטן הפועל תחת השמות Lawrence ו- Sten, המייסד של הלייבל Dial ושל חנות התקליטים והלייבל Smallville, הוא וירטואוז פטיפונים מהסוג הנדיר והמרגש שלא רודף אחרי תהילה גדולה יותר ויותר ופשוט חולק את יצירותיו וחלומותיו עם מי שנקרה בדרכו.
כמעט כל שנה הוא במקום כזה או אחר ברשימת הדי.ג'ייז של רזידנט אדווייזר,
Dial הוכתר שם כלייבל השנה של 2007, וכולם כולל כולם מנגנים קטעים שלו שיצאו בשורה ארוכה של לייבלים מובילים כמו קוקון, קומפקט, גוסטלי אינטרנשיונל, מיול אלקטרוניקס, סנדר, פמפה ועוד, ונכנסו

לורנס ייקח את המושכות מתחילת הערב וינגן מהרגע הראשון של הערב את התמהיל הקסום שלו עם התדרים הנמוכים שממלאים את החלל והטוויסט המלנכולי שלו. מי שיצא לו לשמוע את לורנס פותח מסיבה יודע שמדובר במוזיקה שנשמעת כאילו נחתה מגלקסיה אחרת, שמיימית ומיוחדת שמכניסה לאווירה באופן מושלם, ואנחנו ממליצים בחום להגיע כמה שיותר מוקדם.

הכוכבים השניים שלנו לערב הם:

. DISCODROMO
(Cocktail D'amore, Beriln)

צמד הגייז האיטלקים ג'ובאני טורקו וג'אקומו גראבלוני, מגיעים ארצה כאשר הם בתחילתו של מסלול נסיקה. ממקום מגוריהם בברלין הם מוציאים בשנים האחרונות ובייחוד בשנה האחרונה סדרת רליסים יפיפים ומיוחדים ובונים לעצמם לא רק שם בינלאומי אלא גם סאונד ייחודי.
בברלין הם מריצים ומתקלטים יחד עם בוריס רזידנט הברגהיין/פנורמהבר את אחד הליינים המובילים לגייז כרגע בעיר – קוקטייל ד'אמור, כאשר מקביל הם הספיקו להוציא רליס בלייבל של פרינס תומאס עם רמיקסים של הפרינס וגם של טנסנייק, להופיע בפאבריק של אופטימו, ולהקים גם את הלייבל החדש שלהם העונה לאותו שם כמו ליין המסיבות.
השניים יעלו אחרי לורנס וינגנו עד סוף המסיבה, מוזיקה שתסנטז את כל המהות שלהם שנעה בין איטליה לברלין, בין דיסקו לטכנו ובין רחבות המועדונים הגדולות למרתפי הגייז המזוקנים בברלין.

המסיבה תפתח ב- 23:00. הכניסה תעלה 50 ₪ עד חצות, ו- 70 ₪ עד 01:00 או לנרשמים. מחיר כניסה מלא 90 ₪.

יום שבת, 26.05.12, ערב שבועות, מועדון הבלוק. 23:00.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.