DJ Hell // 26.7.12

ברזילי והבלוק נרגשים להציג : 


DJ Hell
International Deejay Gigolo/Berlin
Deep'a & Biri , Tubi
חמישי 26.7 , 23:30 . 80 ₪ במכירה מוקדמת , 90-100 בכניסה
מועדון הבלוק , סלמה 157 תל אביב .
להזמנת כרטיסים לחצו כאן

אחרי שנים של ניסיונות ברזילי קרו והבלוק נרגשים לארח לביקור ראשון בישראל את אחד ממייסדי סצנת המועדונים והאלקטרוניקה האירופאית : די'גיי הל !
הפעם לא מדובר בעוד די'גיי אלה במתווה דרך בעל אוזן ורגישות לצלילים ולמראות שמעצבים את תרבות המועדונים כמו שאנחנו מכירים לפחות ב15 השנה האחרונות.

אוזן שחשפה לעולם בעזרת הלייבל "גיגולו רקורדס" כשרנות כמו:
טיגה,מיס קיטן וההאקר,ויטאליק ופישרספונר וגאונות חלקלקה שממקמת בעמדות הטובות בעולם מסט נעילה מסורתי של פסטיבל הסונאר ברצלנוה ועד טיסות במטוסים פרטיים כדי'גיי הבית של יו-הפנר במסיבות פלייבוי .
 הלמוט גייר או Hell כמו שהסצנה העולמית למדה להכיר אותו הוא גי'גולו בינלאומי,
אחד הדי'גייז היחידים שבאמת נוגעים בגלאם ומתמנגלים עם חוג הסילון ומצד שני מתפלשים בביצת האנדרגאונד העולמית.

הוא התחיל את הקריירה שלו לפני 26 שנה,כאחד הדי'גייז הראשונים במינכן. משנות השמונים הוא הספיק למקסס ניו-ווייב, פאנק, היפ הופ והאוס. לעבור לברלין, לעבוד בחנות התקליטים המכוננת הארדווקס, להיות ולנגן שם שהתחילו את הטרזור ו E-Werk. לעבור בניו יורק ולהשאיר שם את חותמו.

התעוזה היתה שם מהרגע הראשון, לתקליטו הראשון הוא קרא "ההגדרה שלי למוזיקת האוס". תקליט שהפך לקלאסיקה ענקית . בהמשך בעזרת רצף של תקליטים ואלבומים (שפירוט דיסקוגרפי שלהם ייקח לנו משהו כמו יומיים) הוא פיתח את הקו המוזיקלי שהתבסס על שבירת מוסכמות,חוצפה הומור ושילוב של צלילים מן העבר ועתידנות,

מה שתמיד יצר סאונד מקורי ובועט,במקביל התפתח הדימוי שלו כסטאר אמיתי כשהוא מופיע על גבי שערים של עיתוני אופנה ומוזיקה ברחבי העולם.

הל נחשב לאחד הממציאים והמייסדים את זאנ'ר האלקטרו-קלאש והאיש שנתן הזדמנויות ראשונות וחשף לעולם אמנים כמו : טיגה,מיס קיטן וההאקר,ויטאליק ופישרספונר.

באמצע שנות ה-90 הוא הקים הלייבל "International Deejay Gigolo Records"

שעתיד להפוך לאחד מהלייבלים האלקטרונים המובילים בעולם – הלייבל שמימש את חזנו של הל לשילוב מוזיקה אלקטרונית עם פופ משך אליו אומנים מהשורה הראשונה כמו

Pet Shop Boys, Jeff Mills ,Dopplereffekt ואחרים ששחררו תקליטים בחממה של הבחור.

הוייב החצוף והסקסי שלו הביאו אותו להיות די'גיי הבית של יו-הפנר במסיבות פלייבוי כמו גם הקבוע של דונטלה ורסצ'ה ועוד מעצבי על שמשגרים אליו מידי פעם מטוס פרטי בכדי שיגיע לנגן במסיבות חוג הסילון שלהם...
באולפן הוא שיתף פעולה עם אומנים בסדר גודל של פאף דאדי,גרייס ג'ונס,קראל קרייג,הלן וגה, בראיין פארי וערך מאות רמיקסים בין השאר לגרי ניומן,הרבי הנקוק,פט שופ בויז, גוניור בויז וכו '

כדי'גיי הודבק לא פעם למר הל התואר גאון. היא ניגן כמעט בכל עיר בעולם כמו גם בפסטלים הכי גדולים על הגלובוס,הוא מחזיק ביכולת לשלב בין איטלו דיסקו ומוזיקה פ'אנקית לבין אלקטרו וטכנו בועטים, מיותר לציין שאנחנו סופר מתרגשים לארח אותו בפעם הראשונה בארץ תחת הסאונד של הבלוק .

לווי מקומי יעניקו הרזידנטים של ברזילי קרו טובי דיפה ובירי .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.