Vintage Music tribute to THE BEATLES // 21.7.12



The Block & Shimi Kuberski  presents: 


Vintage Music tribute to THE BEATLES  


משהו חדש קורה הקיץ במועדון הבלוק - ויאז'ה:
מסיבה על טהרת הרוק'נ' רול והדיסקו של שנות ה-60 וה-70!
היכונו למסע חזרה בזמן, 50 שנה אחורה, אל התקופה שהתחילה את המוזיקה הפופלרית: הביטלס, הסטונס, בוב דילן, אלביס, פינק פלויד, סטיבי וונדר, ארת'ה פרנקלין, ילדי הפרחים של וודסטוק, גיבורי מוטאוון ויתר אלילי התקופה, אלה שעדיין איתנו ואלה שכבר לא, כולם יכנסו למצעד הלהיטים של 2012 דרך מערכת הסאונד המפלצתית של מועדון הבלוק.


בכל מסיבה, ויאז'ה תכבד במחווה מיוחדת את אחת מהלהקות החשובות של התקופה ולכבוד המסיבה הראשונה, אנו מתכבדים להציג את הלהקה ששינתה את פני המוזיקה לנצח:


THE BEATLES
-----------
"חיפושיות הקצב" אשר בשנות ה-60 נאסר עליהם להגיע לארץ, מחשש להשחתת הנוער..


ג'ון לנון, פול מקרטני, ג'ורג' האריסון ורינגו סטאר, ארבעת המופלאים מליברפול, שאבו את השראתם בתחילת שנות ה60 בעיקר ממוזיקת רוק אנד רול אמריקאית. מאוחר יותר, התעשרו מקורות ההשפעה שלהם, וכללו בין השאר מוזיקה קלאסית ופולק. שילובן של השפעות אלו בשירי פופ, המבנים המלודיים וההרמוניים המורכבים, ופריצות הדרך החשובות של הביטלס בתחום הקלטת המוזיקה, הם אלה שהפכו את מוזיקת הרוק והפופ לאמנות ממשית והעמידו את הביטלס כיוצרים הבולטים ביותר בתחום המוזיקה הפופולרית.


הצלחתה של הלהקה החל משנת 1962 יצרה סביבה תופעה של היסטריה המונית שכונתה "ביטלמניה". התופעה התפשטה מבריטניה לארצות הברית ומשם למדינות רבות נוספות, ופילסה את הדרך לשורה ארוכה של להקות רוק בריטיות שהגיעו מאוחר יותר. פרסומה הגדול של הלהקה, כמו גם העיסוק בסמים קלים והזייתיים, שלום ואהבה, קיבעו את של הלהקה כסמל של התקופה והקנו לה מעמד החורג בהרבה מזה של כל להקה אחרת בהיסטוריה.


על העמדה בבלוק ינגנו מי שהמוסיקה להם היא דרך חיים, מי שמכירים כל תו ותו ויודעים בדיוק איך לגרום לכם לא להפסיק לרקוד:


צח זמרוני


אייל גולדמן


שימי קוברסקי


מעבר לשירי הביטלס, צפו לשמוע גם רשימה ארוכה של יוצרים נוספים מאותה התקופה:
THE ISLEY BROTHERS, ARETHA FRANKLIN, THE MONKEES, THE BEACH BOYS, SHIRLEY BASSEY, JOHNNY CASH, ELVIS PRESLEY, ROY ORBISON, PAUL ANKA, THE MAMAS & THE PAPAS, VAN MORRISON, THE TURTLES, THE KINKS, THE ZOMBIES, DUSTY SPRINGFIELD, LESLEY GORE, TOM JONES, BILL HALY, THE ZOMBIES, THE WHO, DIANA ROSS, DUSTY SPRINGFIELD, THE SUPREMES, ABBA, BEE JEES, ERIC CLAPTON, THE DOORS, THE CARPENTERS, BOB DYLAN, DEEP PURPLE, FLEETWOOD MAC, BILLY JOEL, JANIS JOPLIN, LED ZEPPELIN, PINK FLOYD, ROD STEWART, THE ROLLING STONES, STEVIE WONDER, CHAKA KHAN, OTTAWAN, SISTER SLEDGE, CANDI STATON, CHIC, EARTH WIND & FIRE, THE JACKSONS, BONEY M, CERRONE, SMOKIE, FOREINGER, FRANTIQUE, 
ועוד ועוד


יריית הפתיחה של הליין החדש תתקיים ביום שבת ה21ליולי במועדון הבלוק, סלמה 157.


פתיחת דלתות בשעה 21:00


עד השעה 22:30 כניסה חינם!! - אח"כ 20 ש"ח


נתראה על הרחבה :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.