MICHAEL MAYER. COMA // 09.01.14


מיכאל מאייר חוזר לבלוק, והוא לא מתכוון ללכת לישון כל עוד יהיה לכם כוח לרקוד. אשף הרחבה מקלן ינגן סולו סט של 8 שעות, ללא תקליטן חימום או סגירה, במסגרת ערב רשמי של הלייבל בבעלותו - KOMPAKT.
מאייר ינחת בתל אביב ביחד עם שני חברים נוספים מהלייבל, הצמד הלוהט COMA, שיופיעו לייב בסקוואט עם סינטים אנלוגים, תופים אלקטרוניים, גיטרה ומיקרופונים, מיד אחרי הופעה חיה של ההרכב המקומי המסקרן והמדובר ביותר של התקופה האחרונה - GARDEN CITY MOVEMENT.

-------------------------------------------------------------
Thursday 09.01.14
KOMPAKT Label Night
-------------------------------------------------------------
The Block
MICHAEL MAYER  Kompakt, Cologne
Monster Set - All Night Long
-------------------------------------------------------------
The Squat
COMA live
 Kompakt, Cologne
GARDEN CITY MOVEMENT live :: BLDG5, Tel-Aviv
Local Support by Asaf Samuel, Naduve
-------------------------------------------------------------

TICKETS
60Nis (+ free chaser) for Club Members:  http://bit.ly/1ch4OmV
70Nis Presale:   http://bit.ly/1fVdgwq 
100Nis at the door 

כרטיסים: 
60 ש"ח לחברי מועדון (+ צ'ייסר חינם): http://bit.ly/1ch4OmV
80 ש"ח במכירה מוקדמת לזמן מוגבל: http://bit.ly/1fVdgwq
100 ש"ח בדלת.

*בקרוב גם בנקודות המכירה בעיר.
-------------------------------------------------------------
KOMPAKT RECORD LABEL

כולם מדברים על ברלין. אבל גרמניה היא גם קלן, העיר הרביעית בגודלה במדינה, מרכז תרבות חשוב וביתו של "הסאונד של קלן", שראשיתו בלייבל העל, KOMPAKT.

הלייבל, שחגג לא מכבר 20 שנות פעילות ושהוכתר על ידי העיתונות הבריטית כ-"לייבל שתרם יותר מכל לייבל אחר לדומיננטיות הגרמנית במוזיקת המועדונים האלקטרונית של ימינו", הוקם על ידי שתי דמויות מפתח בסצנה של קלן, וולפגנג ווייט ויורגן פאפה, אליהם חבר בהמשך התקליטן והמפיק מיכאל מאייר.

מה שהתחיל בתור חנות תקליטים קטנה ב-1993, סניף של "Delirium", החנות המיתולוגית בפרנקפורט, הפך עם השנים לענק מוזיקלי עם קרוב לחמש מאות רליסים, מתוכם כמה מהאלבומים החשובים והמעצבים של השנות התשעים והאלפיים. היום קומפקט הוא ללא עוררין אחד מהלייבלים המשפיעים, המגוונים והיציבים באירופה. הוא מאכלס מבנה בין חמש קומות, ומנוהל בידי אמנים שחופש יצירתי נמצא בראש סולם העדיפויות שלהם. חנות התקליטים הישנה עדיין פועלת בקומה הראשונה, בעוד יתר הקומות מוקדשות לפעילויות נוספות כמו - הפצה בינלאומית של וינילים, הפקת אירועים, חנות מוזיקה אונליין, משרדי הלייבל, וכמובן, ארבעת אולפני ההקלטה המפורסמים, הממוקמים במרתף הבניין.

מינימל טכנו, מיקרו האוס, אמביינט או פופ, לעולם לא תדעו בדיוק מה מצפה לכם כשתשימו את המחט על התקליט החדש של קומפקט. המגזין הגרמני Grooves כתב "המטרה האסתטית העליונה של קומפקט תמיד היתה הזיווג המושלם בין טקסטורות אבסטרקטיות של אמביינט לבין המקצב האינטנסיבי של הטכנו וההאוס.״, תוסיפו לזה מעט מלנכוליה ורגישות מלודית גבוהה, כמו גם הבנה עמוקה בחוקי הפיזיקה של רחבה, ותקבלו את הסאונד של קומפקט - הסאונד של קלן. 

MICHAEL MAYER

"טכנו יהיה משעמם אם הדיג'יי שמנגן אותו משעמם.", אמר מאייר לקראת ביקורו הראשון בבלוק, בקיץ 2013. מי שנכח במסיבה ההיא, יודע שמשעמם לא היה ולא יהיה.

רבות נכתב על ילד הפלא שצמח ביער השחור והכה שורשיו עם המעבר לקלן בשנות העשרים לחייו. מעבר להיותו הבעלים של קומפקט, מאייר הוא גם רמיקסר מבוקש (דפש מוד, פט שופ בויז, רופוס ויינרייט), יוצר מרתק שאלבומו האחרון "MANTASY" (2012) זכה לביקורות נלהבות, ותקליטן בחסד עליון, הידוע בסטים המגוונים והארוכים שלו.

בעקבות פרסום אלבומו האחרון, יצא מאייר לסיבוב הופעות מיוחד בו ניגן סטים לאורך כל הלילה, מהרגע בו המועדון פותח את שעריו ועד לסיום המסיבה, ללא תקליטן מחמם או סוגר. "אני אוהב לנגן סטים ארוכים," סיפר בראיון, "ובחרתי את המועדונים האהובים עלי בעולם כדי לעשות זאת." אחרי שניגן לאורך כל הלילה במועדונים כמו הרוברט ג'ונסון הגרמני, הרקס הצרפתי והפאבריק האנגלי, מגיע תורו של מועדון הבלוק בתל אביב לארח את מאייר ללילה לבן.

כאשר נשאל כיצד להתכונן לסט הארוך, השיב: "קחו תנומה קלה, אל תאכלו כבד מדי, מזגו לעצמכם כוס משקה, שימו ביט עדין וצאו מהבית עם חיוך".

ב09.1 מיכאל מאייר חוזר לבלוק, לסט של 8 שעות. צאו מהבית עם חיוך !
  
קטעים:

מייקל מאייר + Superpitcher = סופרמאייר = מפלצת רחבה מפחידה מאוד
Supermayer: they're coming to save your techno dancefloor by magically moving asses

אחד הרימיקסים המפתיעים והמדוברים של סופרמאייר ל-TIERGARTER של רופוס וויינרייט.
Masterpiece

הרמיקס של מאייר ל'Happiness' של Superpitcher, מדגים את כל מה שהוא מתמחה בו, שמונה דקות מושלמות של מתח שנבנה לאט ומגניב בדלת האחורית שכבות על גבי שכבות של רגש שמתנקזות בברייק אלוהי לאחד מרגעי הרחבה הקוסמיים שתיתקלו בהם

רמיקס של מאייר ל-Who Made Who, עם עוד ברייק משוגע

יום בחייו של כלב בקלן. שימו לב לתחנה הראשונה בטיול - חנות התקליטים של קומפקט.
GOOD TIMES מתוך האלבום האחרון של מאייר –MANTASY
Let's just have a good time…

עולם צף על ענן
Connan Mockasin - Faking Jazz Together - Michael Mayer Remix

4 בבוקר על הרחבה של הבלוק
Michael Mayer - Pride is Weaker than Love

טריפי כמו מסיבת טבע בג'ונגל

רצועת הנושא מהאלבום האחרון

סטים:

60 הדקות של מאייר בבוילר רום

Michael Mayer - Live At Sunday Best

סט היסטורי של 12 שעות שמאייר ניגן במסיבת ההשקה לאוסף ה-12 של קומפאקט
מסע קוסמי בנבכי ההיסטוריה של המוזיקה האלקטרונית

COMA

חמושים בסינטים אנלוגיים, תופים אלקטרוניים, לפטופים, גיטרות ומיקרופונים, ג'ורג' קונראד ומריוס בובאט מרכיבים ביחד את COMA, הרכב סינט-פופ פסיכדלי מלודי, עם סאונד מתוק כמו סוכריה על מקל ונטיה לאתגר את הקלישאות של מוזיקת הקלאב המודרנית, הנחשב לדבר הגדול הבא שצמח בלייבל האגדי מקלן.

קונראד ובובאט הכירו בשנות התשעים, כתלמידי תיכון שחלקו אהבה ללהקות כמו וויזר, רדיוהד ופייבמנט. האהבה המשותפת מצאה אותם מקימים להקת אינדי-פופ. מהלהקה נותר רק הצמד, שהחליט שעתידו במוזיקה האלקטרונית.

המפנה בקריירה לא איחר לבוא: בשנת 2007 הופיעו COMA בפסטיבל בקלן, בפני בכירי סצנת הטכנו המקומית. זמן קצר לאחר מכן הוחתמו בלייבל FIRM - תת-הלייבל המגוון ביותר במשפחת KOMPAKT. לאחר מספר EPs יפהפים בפירם ואחר כך גם בקומפקט, יצא בשנת 2013 אלבומם המיוחל "In Technicolor" בלייבל הראשי, אותו תיארו כ"נסיון ראשון ליצור סרט בצבעים", או במילים אחרות, "אלבום פופ על תרבות המועדונים", שבאופן טבעי, הפך לסמל חגיגות 20 השנה של קומפקט ב-2013.

בוילר רום פשוט נפלא. תנו לצלילים לדבר בעד עצמם. הרמוניות אייטיז נוצצות עולות ויורדות, מתחברות ונפרדות, על קיק שמן ועגול בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. וחכו להפתעה בסוף. צמרמורת.

כל פנינה פה יותר יפה מהשניה:

Coma - My Orbit קומפקט 2013. פשוט מרגש

Coma - Gravity קומפקט 2011

 Coma - Fameless קומפקט 2011

WOW

הקליפ הרשמי (והנהדר) לפצצת הגרוב HOOOOORAY מתוך אלבום הבכורה

עוד רגע קסום מהאלבום החדש

Coma - Fiction קומפקט 2011

COMA - Les Dilettantes - Roosevelt Mix

הלייב ההיסטרי של קומה. מעיף


GARDEN CITY MOVEMENT

ההרכב המקומי המסקרן והמדובר ביותר מזה זמן רב.
זה התחיל כשיואב סער ורועי אביטל (LORENA B) פנו לאיש "הקצה", הכותב יוני שרוני, וביקשו טקסט. החיבור בין השלושה הצליח מעל למשוער. עוד לפני שנשמע צליל אחד של ההרכב, כבר נוצר סביבם הייפ שהגיע עד לבלוגים מובילים בחו"ל. ואז, כשהוא נשמע - הוא נשמע ט-ו-ב. בקיץ האחרון הגיח לרשת רימיקס לשירם MOVE ON, ועלה לערוץ מג'סטיק ביוטיוב (מעל 220 אלף צפיות), הם הושמעו ב-BBC1 הבריטי, כמו גם בבגלגל"צ, שהבינו את הפוטנציאל והכניסו את המוזיקה שלהם לפלייליסט של מעוז המיינסטרים הישראלי. רשימת אתרים מהשורה הראשונה החלו לפרגן, ואפילו בפיצ'פורק התרשמו מהתופעה התל-אביבית החדשה.

אחרי שהשיקו את אי.פי הבכורה שלהם, "Entertainment", שיצא בלייבל BLDG5, בהופעתם הרשמית הראשונה, במסגרת מסיבת יום ההולדת של קול הקמפוס, פשוט לא יכולנו להתאפק ועשינו להם בוקינג נוסף לאותו החלל במסגרת ערב הלייבל של קומפקט. כן, זה נשמע עד כדי כך טוב.

CASA MILA. זרמים חמים של גליץ' סקסי שנשמע כאילו היה כאן תמיד

מבצעים את THE MORE YOU MAKE IT באולפני אנובה

הרימיקס המדובר של TEEN DAZE ל  MOVE ON

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.