קרולינה בהופעה מארחת את בום פם \\ 5.4.14


נוטפת גרוב, מצוידת בקול עוצמתי ונוכחות בימתית כובשת, מגיעה קרולינה להופעת בכורה חשמלית במועדון הבלוק ותארח את הרכב הסרף רוק המזרח תיכוני הראשון - 'בום פם', במפגש פסגה מוזיקלי שירעיד את היסודות של התחנה המרכזית החדשה.

כדי שתבינו על איזה אנרגיות אנחנו מדברים, קבלו את הטוויסט המופרע של קרולינה ובום פם לקלאסיקה של לד זפלין, מתוך האלבום האחרון של קרולינה "זוהר", בהפקתו של אורי בראונר כנרות -  

---------------------------------------
מועדון הבלוק
יום שבת 5.4.14
פתיחת דלתות 21:00
DJ WEEDO :: SOULICO
מספר מוגבל של כרטיסים ב-80 ש"ח http://bit.ly/1kI5Fo0
מחיר בקופה - 90 ש"ח
הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה.
--------------------------------------

קרן אברץ, ילידת יפו, עברה בילדותה לגור באילת שם הוענק לה על ידי סבתה הכינוי "קרולינה". היא החלה להקליט מוזיקה בשנת 1999, הופיעה בתור תקליטנית דאב כ-MC Carolina והקימה את ההרכב Funset. כיום, 15 שנה מאוחר יותר, היא נחשבת לאחת מהקולות הנשיים הבולטים של המוזיקה הישראלית ואחת הפרפורמריות המדהימות בארץ.

במהלך הקריירה המרשימה שלה התאספו להם שורה ארוכה של להיטים, ביניהם: אל תאחר, אף אחד לא בא לי, מול הים, צר לי צ'רלי, וכן So Far, שכתבה לבנות נחמה. ושזיכה אותה באלבום פלטינה ובפרס אקו"ם בקטגוריית "הישג השנה". בנוסף, רבים משיריה דורגו במקומות הראשונים של מצעדי ההשמעות ברדיו, היא זכתה בעוד שני פרסי אקו"ם, ושיתפה פעולה עם מוזיקאים כמו קותימן, סוליקו, סאבו, יוסי פיין, והופיעה לצד זיגי מארלי, אריקה באדו, "בלק אייד פיז" ולורין היל בהופעותיהם בישראל.

ב-2013 הגיע הביצוע שלה ל-"צל עץ התמר", שהוכר קודם לכן בעיקר בביצועו של זוהר ארגוב, למקום השני בין השירים המושמעים ביותר בשנה זו.

'בום פם' שחזרו לא מזמן מסיבוב הופעות בו כבשו את SXSW בטקסס והמשיכו לארגנטינה, דרום אפריקה, קנדה ומקסיקו וגיחה בפריסה ארצית לארץ המלכה, אחראים ללהיטי רדיו גדולים כמו: אלקזם, הירח ואני, U R MINE, אחלה חמודה, אין גלים ושירם החדש עם קרולינה כלב שחור.

הם חרשו את הארץ בפסטיבלים, חיממו את גוגול בורדלו ואמיר קוסטריצה ולאחרונה השיקו אלבום שלישי אנרגטי במיוחד לראשונה בהרכב הטריו החדש. האלבום, שנקרא "מנרה וסינגלים של קיץ", יצא באודיו מונטאז' ובאסאי רקורדינגס בשנת 2013, ולאחרונה שוחרר באופן רישמי ברחבי העולם.


לינקים למוזיקה:

קרולינה

צל עץ תמר 

מול ים

אל תאחר

אף אחד לא בא לי

הנחות נחמה - so far


בום פם

הירח ואני

אחלה חמודה

אין גלים

אלקזם

18+

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.