GUY GERBER, CASSY, PIONAL // 3.4.14


גיא גרבר חוזר לביקור מולדת במועדון הבלוק, 
והפעם עם הליין החדש שכבש את איביזה בקיץ האחרון, "Wisdom of The Glove".


תקליטן העל הישראלי יארח את קאסי, הגברת הראשונה של ההאוס הברלינאי, שגם פתק מהרופא לא יאפשר לה להבריז לנו הפעם, בעוד שאת הסקוואט יכבד בנוכחותו הזמר והמפיק המחונן פיונאל, שותפו של ג'ון טאלבוט והשם החם בסצינת הדיפ-האוס הספרדית, שמגיע אלינו בשיא הקריירה הקצרה אך המאוד מבטיחה שלו!

Thursday 3.4 at The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Wisdom of The Glove present:
GUY GERBER :: Supplement Facts :: TLV / NYC
CASSY :: Perlon, Cocoon :: Berlin
Anna :: Partok
and at The Squat:
PIONAL :: Permanent Vacation :: Madrid
Benji :: Asaf Samuel
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - לזמן מוגבל: כרטיסים במחיר מוזל במיוחד, ללא דמי טיפול: http://bit.ly/1ri9kNq
מכירה מוקדמת לכרטיסי חבר: http://bit.ly/1hTzAqR
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

הליין החדש של גרבר בפאצ'ה, איביזה, הוא חלק מהשינוי הגדול שעבר על המועדון המיתולוגי בשנה האחרונה, כשתקליטני הענק אריק מורילו, טיאסטו, ואחרים, החלו לקחת יותר ויותר גיגים בלאס וגאס, עיר הז'יטונים והאורות הנוצצים, ופחות ופחות גיגים באי המסיבות הספרדי. בתגובה, החליטו בעלי המועדון האיביזאי ללכת על קו מוזיקלי עדכני יותר, צעיר, חצוף ומחתרתי. זה התחיל כשסולומון הלוהט הוחתם לרזידנסי של ימי ראשון, ואחריו, חיפשו קברניטי המועדון את גיבור האנדגראונד הבא שיציל את עונת הקיץ המתקרבת.

באותו זמן בדיוק, באחד מהג'ונגלים במקסיקו, התרחש לו פסטיבל BPM המפורסם. גיא גרבר, מפיק הפלא הישראלי, ואחד שלא מוותר בקלות על הזדמנות להתקרחן, מצא על אדמת הג'ונגל כפפה, שנראתה כמו משהו שמייקל ג'קסון יכול היה ללבוש. ברגע שלבש אותה, חש גרבר שהוא נכנס לדמות חדשה ומסתורית. הבד הרגיש מחוספס ולא נעים על כף ידו, והוא החליט להסתובב בין הרוקדים, ללטף את פניהם ולהבהיל אותם עם המגע המצמרר של הכפפה. להפתעתו, לא עשה רושם שהדבר מפריע לאף אחד. "רק כשליטפתי את פני שלי," הוא מספר, "הבנתי שצידה החיצוני של הכפפה היה דווקא נעים ורך. ושהיחיד שהצטמרר מהמגע היה אני!".

גרבר הרגיש מיד שעלה כאן על משהו מיוחד, וצירוף המילים "חכמת הכפפה" החל להתגלגל במוחו הקודח. מה היא בדיוק משמעותה של אותה חכמה עתיקה ונסתרת, אף אחד, כולל גרבר בעצמו, לא יודע להסביר, אבל בתוך הערפל האבסורדי האופייני לפסטיבלים מסוג כזה, הרעיון נראה לו הגיוני לחלוטין.

כמה ימים לאחר מכן, כשהבעלים של הפאצ'ה פנו אליו ושאלו אותו מה דעתו על ליין קבוע בעונת הקיץ הקרובה, כל החוטים התחברו במוחו של המפיק המחונן, והתוצאה היא אחד מהליינים החדשניים והבועטים ביותר באיביזה 2013, מלטף ורך מצד אחד, אבל גם מחוספס ושורט מהצד שני, בדיוק כמו שגרבר אוהב לחוות את החיים.

Wisdom of the Glove משלב מוזיקה מאתגרת ועדכנית, המוגשת על ידי אורחים מצמרת האנדרגראונד האלקטרוני העכשווי כמו ניקולאס ג'אר, פור-טט, מגדה, מת'יו דיר, dOP, מת'יו ג'ונסון, ואחרים, ביחד עם קונספט וויזואלי אקסטרווגנטי ומרהיב: קוסמים, לוליינים, מכונות לחיזוי העתיד, מפעילי בובות, וכמובן אותה כפפה מסתורית, אותה העמיד גרבר למכירה במחיר הצנוע של 150,000 $.

לפי המקורות שלנו, נכון לרגע זה, הכפפה עדיין לא נמכרה והיא עוד מחכה בתוך תא הזכוכית שלה באיביזה, אבל אם לשפוט לפי התקדמות הקריירה של גרבר וחבריו בשנים האחרונות, עושה רושם שהמניות שלה רק עומדות לעלות.

מפגש ענקים בין גרבר לדיקסון, והרליס הראשון בלייבל החדש של גיא, Rumors.

סט סגירת עונת הקיץ של "Wisdom of The Glove" באיביזה:

האלבום האחרון של גיא במלואו, שיצא לרשת כסט ללא התראה מוקדמת, וללא לייבל, ביוני האחרון.

הלהיט של גיא יחד עם קלריאן. אחד מרגעי השיא של הסט של טיגה בביקורו האחרון בבלוק.

פודקסאט נפלא שהקליט ל- ClashMusic שנה שעברה. פור-טט, מוב-די, מידלנד, בן קלוק וחיים בפנים.

שיר הנושא מהאלבום הראשון שלו ב- Cocoon, עדיין אחד הקטעים היפים ביותר שלו.

לצד גיא גרבר, על העמדה של הבלוק, תנגן - קאסי:

נכון, בפעם שעברה היא חלתה ברגע האחרון במחלה מסתורית (יש המכנים אותה ״מחלת מסיבות הסגירה של איביזה״), ולא הגיעה לערב בבלוק כמתוכנן, אבל הפעם, גם אישור רופא רשמי לא יעזור לגברת הראשונה של ההאוס הברלינאי להתחמק מהפגישה הבלתי נמנעת עם המיקסר האנלוגי של המועדון. מאתגר ומפחיד, אבל סקסי כמו תמיד, ונשמע יותר טוב מכל מיקסר אחר בהיסטוריה של סצינת המועדונים. 

סיפור הסינדרלה של קתרין בריטון, הידועה בשם קאסי, הוביל אותה מווינה, בירת המוזיקה הקלאסית של אירופה, עד לרזידנסי במועדונים הנחשבים בעולם, ולמקום בולט ברשימת "הדי.ג'יים ששולטים בכדור הארץ" שפרסם הרולינג סטון, אי שם בין ג'יימס מרפי ודאפט פאנק. הרזידנטית שערכה את אלבום המיקס הראשון של הפנורמה בר, מנגנת כיום בקביעות במועדונים המובילים בסצינה - הברגהיין/פנורמה הברלינאי, הטראו האמסטרדמי, הרקס הפריזאי, סירקו לוקו באיביזה והאאוטפוט הניו יורקי.

"טכנו היה תמיד דבר כל כך מגוון", אמרה קאסי לדי.ג'יי מגזין לקראת סט בק-טו-בק שלה עם קארל קרייג. "הוא יכול להיות אינטלקטואלי, נסיוני או חד וחשוף. טכנו לא קשור להיצמדות לאיזה סגנון אפנתי. הוא נשאר מה שהוא כי הוא מסתורי וטהור."

רמיקס של קאסי מסוף 2013, ל-Quenum - Face to Face, עם קליפ מקורי במיוחד

עוד רמיקס בועט מ-2013

חתולים בפרלון

קאסי והבלוז

ריליס קלאסי של קאסי על פרלון מ2005, מובל על ידי הקול הרך והעמוק שלה, שנשמע כאילו הוא לוחש לנו באוזן. נפלא.

הרליס הראשון בלייבל שלה, ויניל בלבד, מה שממש לא הפריע לו להפוך ללהיט. קחו עשר דקות להקשיב לדרך הנפלאה שבה קאסי נותנת לרגש להשתלט על הביט בחשאי.

הבוילר רום שלה, תצוגת תכלית של גרוב -

סט מ- Cocoon Heroes, מסיבה מאיביזה משנה שעברה בה הליינאפ הורכב מענקים בלבד: סוון וואת', ריקרדו וילאלובוס, לוקודייס ומיס קאסי.

ובסקוואט -

פיונאל, או בשמו האמיתי מיגל בארוס, הוא השם החם של הרגע בתעשיית המוזיקה האלקטרונית הספרדית. מי שנודע בתחילה בתור שותפו של ג'ון טאלבוט, ששר והשתתף בהפקתם של חלק מהקטעים המרגשים ביותר ב-FIN, אלבום המופת של כוכב העל הקטלוני מ-2012, נחשב כיום לקול הרענן והמסקרן ביותר שהצמיחה הסצינה הספרדית בשנים האחרונות.

כמו טאלבוט, גם פיונאל מאמין בבנייה איטית ואווירתית, ובשילוב של אלמנטים מז'אנר הניו-קוסמיק-דיסקו יחד עם פולק, סול, ואפילו פסיכדלייה גרמנית משנות ה-70. הוא מפיק את הקטעים שלו בשילוב כלים חיים עליהם הוא מנגן בעצמו, וגם שר את כל קטעי השירה.

עם השפעות מגוונות שנעות ממודימן, עד למתיאס אגואיו, מקאריבו ועד לגריזלי בר, הוציא פיונאל סינגלים שזכו לביקורות מהללות, בלייבלים נחשבים כמו Permanent Vacation ו-Young Turks, וכמובן גם הלייבל של טאלבוט - Hivern Discs.

בשלישי באפריל תהיה לנו הזדמנות לשמוע אמן שמגיע אלינו בשיא פריחתו, כשעתיד גדול ומזהיר עוד לפניו. אסור לפספס!

פיונאל טס לחלל

רצועה של קוסמיק דיסקו אסידי מהרליס האחרון

תורם את קול והפקה באלבומו של ג'ון טאלבוט

לפיונאל יש כמה וכמה כינויים סודיים שהוא מוציא תחתם רליסים. אחד מהם הוא Alt Fenster.
קטע טריפי מתוך אוסף שיצא בספרד ב- 2009.

והשמועות מספרות שגם מאחורי הקטע המשוגע הזה, שגם טלבוט וגם גרד יאנסן ופרינס תומאס ניגנו במועדון, עומד פיונאל

ה- Fact Mix שלו מלפני ארבעה חודשים.

הקלטה של מופע הלייב שלו ל- Boiler Room

וביקור נוסף שלו בבוילר רום, הפעם לדי.ג'יי סט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.