SOUL CLAP, MIDLAND // 10.4.14


מועדון הבלוק גאה להציג:

Thursday 10.4 at The Block
SOUL  CLAP :: Wolf + Lamb :: Boston
MIDLAND :: Aus Music, Graded :: London
Yogo :: Elie Eidelman :: Adi Shabat
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - לזמן מוגבל: כרטיסים במחיר מוזל במיוחד, ללא דמי טיפול: http://bit.ly/1ri9kNq
מכירה מוקדמת לכרטיסי חבר: http://bit.ly/1hTzAqR
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

"המשימה שלנו היא להחזיר את הבייסליינים לרחבות, ולשנות את הצורה בה אנשים רוקדים," מספרים סול קלאפ, הצמד מבוסטון שהחזיר את הפאנק למוזיקת ההאוס, ואת הגרוב לסצינת המועדונים, בראיון ל-DJ Mag. "אם אנשים לא עושים סקס בסוף הערב, כנראה שלא עשינו את העבודה שלנו כמו שצריך."

לפני היום, היה אתמול, ואחרי מחר, מחכה העתיד, אבל החלוקה הכרונולוגית הזו של הזמן היא לא בדיוק הדרך בה סול קלאפ חיים את חייהם. צ'רלס לוין ואיליי גולדשטיין (כן, עוד נציגים יהודיים בצמרת) לכודים כבר שבע שנים באזור דמדומים של אלקטרו-פאנק בין-גלקטי, בו העבר, ההווה והעתיד מתמזגים למציאות גרובית אחת. דרכיהם הצטלבו לתמיד בעקבות באג גורלי במערכת המחשבים של סוכנות הביון האמריקאית, ששלח אותם למסע בזמן ובמרחב, בתור שני סוכנים חשאיים במשימה ארכיאולוגית סודית ביותר: לתור את רחבי היקום המוכר, בחיפוש אחר הוינילים הטובים ביותר, ובעזרתם, לשנות את העולם, רחבה אחר רחבה.

אם לשפוט על פי הרפרטואר המדהים שלהם בשבע השנים האחרונות, עושה רושם שהם בדרך הנכונה.

אחרי שלמדו את ההיסטוריה של מוזיקת הדאנס ומצאו את מורם הרוחני בדמותו של תקליטן הדיסקו המקורי של בוסטון, DJ Caril Mitro, שהכניס אותם למקדש אספני הויניל ולימד אותם ש-"מוזיקת האוס חובשת כובעים רבים", שיחררו השניים שורה של ריליסים, רה-אדיטים ורה-מיקסים שהגדירו מחדש את המוטו Slow and sexy wins the race, ושסימנו את Soul Clap כאחד מהכוחות המשפיעים ביותר בתעשייה.

ב-2012 הוציאו צ'ארלס ואיליי את אלבום הבכורה שלהם בלייבל של חבריהם הטובים Wolf + Lamb, והשמועות מספרות שהשניים בילו חלק גדול מ-2013 בסשנים אולפניים לוהטים במיוחד עם אליל נעוריהם, ממציא ה-P-Funk בכבודו ובעצמו, ד"ר ג'ורג' קלינטון, מ-Parliament-Funkadelic, ועם המוזיקאי האגדי Sly Stone, בעבודה על פרוייקט סודי חדש שאמור להתפרסם מתישהו ב-2014.

עד שנזכה לשמוע את התוצאה המסקרנת של ההתנגשות הקוסמית הזו בין שני דורות של מוזיקת פאנק אלקטרונית, סול קלאפ מגיעים להופעת בכורה במועדון הבלוק, וינגנו סט ארוך במיוחד, שיתחיל מיד עם פתיחת הדלתות ב-23:30, ללא תקליטן חימום לפניהם. הם מביאים איתם תיקים מלאים בוינילים, ואת המרשם הנצחי של ד"ר פאנקנשטיין, המשמש כמצפן היחיד במסעותיהם בזמן ובמרחב:
Free your mind, and your ass will follow

תרשו לעצמכם לצלול לתוך מנהרת הזמן הפסיכדלית של סול קלאפ, זאת תהיה נסיעה משוגעת..

עוף מטוגן

סטיבי וונדר מקבל את הטיפול המסור של צ'ארלס ואיליי

עם ארט דיפרטמנט ואוסונלדה

הרמיקס של סול קלאפ וגדי מזרחי מ-Wolf + Lamb לקלאסיקה של רוברט אוונס. מרגש

ג'יימי פוקס אקסטרווגנזה

רימייק ל-Need Your Lovin מתוך אלבום הבכורה

פאנק בין-גלקטי של סול קלאפ עם טאנר רוס

קרוב לשני מיליון צופים לא טועים? סול קלאפ טרנטינו סטייל

סט מפסטיבל Movement בדטרויט 2013. במילה אחת: שלמות

הסט הקולנועי שהקליטו ל-FACT מצטרף בקלות לפודקאסט ה-300 ל-RA של די.ג'יי הארווי ול-Grandfather Paradox של אינרוויז'נס בתור אחד מהסטים הנדירים שלוקחים את אמנות התקלוט לנקסט לבל

לייב ב-Barbershop הגרסה של בריסטול לבוילר רום. גרובי

ספטמבר 2013, סול קלאפ ביחד עם וולף + לאמב במסיבה סקסית בטירוף

--------------

מידלנד

הופעת הבכורה של מידלנד בסצינה הבינלאומית היתה ב-2010, לצד חברו הוותיק, Pearson Sound (שנקרא אז Ramadanman), עם ההמנון Your Words Matter. בקטע העתידני הזה, שנבחר מאוחר יותר לקטגורית "100 קטעי ההאוס החשובים ביותר" של מגזין DJ Mag, שיחקו השניים עם מספר ז'אנרים שונים, וכך הניח מידלנד את אבן היסוד של החזון שלו על עתידה של המוזיקה האלקטרונית. זהו סאונד ששורשיו נטועים במוזיקת האוס וטכנו, אבל הוא מכיל גם את הבאסים הרועמים והסמכותיים של הדאבסטפ, ואת האקספרימנטליות רחבת המסך של האלקטרוניקה הקלאסית. זהו סאונד שמזיז שרירים חדשים בגוף, מחבר בין דורות שונים של רקדנים, ובעיקר, נשמע פשוט מדהים במועדון.

הארי אגויס, AKA מידלנד, שבילה את ילדותו במזרח אפריקה, את נעוריו בלידס וכעת מתגורר בלונדון, המשיך עם שורה של ריליסים מבריקים ורמיקסים מרתקים לא פחות, שביססו את מעמדו בתור אחד מהאמנים המבטיחים ביותר של הדור החדש. כתקליטן, הסטים של מידלנד מגוונים ועמוקים, והוא מנגן במועדונים שונים ברחבי הפלנטה, מהפאבריק והפלסטיק פיפל הלונדוניים, דרך הטראו באמסטרדם, הפנורמה בר בברלין, ועד לספייס באיביזה, בגיגים לצד תקליטנים כמו ג'וי אורביסון, קארל קרייג, בן UFO, מרסל דטמן, פור-טט, סטפי ועוד.

למרות השם ההולך וגדל שקנה לעצמו ברחבי העולם, 2013 ראתה את המוזיקה של מידלנד נהיית רק אפלה, מחתרתית ומעוותת יותר. שני הריליסים שלו בלייבל העצמאי החדש שהקים, Graded, ניסחו מחדש את הגישה המלנכולית שלו למוזיקת האוס, והקטע Trace, שנחשב לאחד מקטעי הקלאב הלוהטים של השנה, נבחר לרשימת 20 הקטעים הטובים של 2013 ברזידנט אדוויזר. בנוסף, בחרו העורכים ב-RA בסט הבכורה המדובר שלו בפנורמה בר כאחד מחמשת הסטים הטובים של השנה, ואף נתנו לו את הכבוד להקליט את הפודקאסט המסכם של המגזין ב-2013.

מידלנד בוער, ובחמישי, ה-10 לאפריל, הוא מגיע בפעם הראשונה לישראל, להשמיע לנו את החזון האפל והבועט שלו לסאונד של העתיד.

לינקים: (זהירות - יש פה כמה דברים עם עוצמות מפחידות..)

ההמנון ששם את מידלנד על מפת הסצינה הבינלאומית

ההוראות הפעלה אומרות: For (Yacht) Club Use Only
מטורף

הרמיקס של מידלנד ל-Boards Of Canada כל כך יפה שזה כואב

שר הרחבות של 2013

זמן אמת, מתוך הריליס הראשון בלייבל שהקים, Graded  - מזיז שרירים חדשים בגוף

עוד רמיקס שפוגע בלב ישר על ההתחלה וממשיך עם בסים מרושעים מעולם אחר

תכנות תופים שמכריח אותך לזוז

אלקטרוניקה מינימליסטית מהריליס השני בלייבל Graded. חלל

רזידנט אדוויזר בחרו בסט הבכורה של מידלנד בפנורמה בר לרשימת חמשת הסטים הטובים ביותר ב-2013

הבוילר רום של מידלנד בועט!

הפודקאסט המופתי של מידלנד לרזידנט אדוויזר סגר את 2013

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.