NINA KRAVIZ, TREVINO // 10.7.14

מועדון הבלוק גאה להציג:


Thursday July 10 at The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
NINA KRAVIZ
Undergorund Quality, Rekids, Naif : Moscow

Support: Partok :: Ofri Goffer

TREVINO

3024, Hotflush, Klockworks :: Manchester
Support:  Yogo :: Tubi
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
כרטיסים במכירה מוקדמת: http://bit.ly/1jO9824
מכירה מוקדמת לכרטיסי חבר: http://bit.ly/VnnK3l

בתחילת שנות ה-2000, בזמן שעשתה את צעדיה הראשונים כתקליטנית אנדרגראונד במוסקבה, השלימה נינה קרביץ גם את הדוקטורט שלה ברפואת שיניים ועבדה בבית חולים ליוצאי צבא, ביניהם גם קוסמונאוטים, גיבורי תוכנית החלל הרוסית.

"אני זוכרת איך הם סיפרו לי על הכלבים שנסעו לחלל," הוא אומרת בראיון מלפני מספר חודשים, "וכמה יפה נראה כדור הארץ מרחוק - אחרי שראית אותו פעם אחת, תזכור תמיד את האור הכחול, העדין והמיוחד. אני זוכרת סיפור על קוסמונאוט שהתאמן כל חייו כדי להיות בחלל, אבל בסוף טס רק פעם אחת. האנשים האלה, מהתקופה הסובייטית, היו אנשים מאוד רגועים וצנועים."

כשהיא נשאלת האם האמינה באותה תקופה שכעשר שנים מאוחר יותר תהפוך לאחד מהאמנים הבולטים ביותר בתעשייה, וכנראה לתקליטנית המצליחה ביותר בהיסטוריה של המוזיקה האלקטרונית, היא מספרת שתוך כדי שטיפלה בשיניהם של הקוסמונאוטים הוותיקים, עסקה גם בעיתונות מוזיקה. "הייתי עושה ראיונות, ומאוד נהניתי מזה. פגשתי הרבה אנשים מעניינים, אמנים, שנתנו לי המון השראה. באותו הזמן גם גיליתי את המוזיקה האלקטרונית ואת האמנים האהובים עלי, והתחלתי לעקוב אחריהם. כן, אני חושבת שכל הזמן הזה הייתה בתוכי מחשבה שיום אחד, אולי גם אני אוכל לעמוד מאחורי הפטיפונים, ולהעביר לקהל משהו שאני מרגישה. משהו שאני באמת רוצה שאנשים ידעו עליו."

"אני נמשכת תמיד למשהו שנמצא על הקצה." היא מתארת את התחושה שהיא מחפשת בסטים שהיא מנגנת ובמוזיקה שהיא מפיקה. "משהו שהוא כמעט טעות אבל הוא לא. וזה לא לגמרי ברור, זה נמצא איפשהו באמצע הדרך בין שלמות לבין עיוות מוזר, אני מרגישה שיש שם יופי גדול."

"ואם אני באמת ברת מזל, אצליח להגיע לנקודה בה אני, הקהל וכל מה שנמצא מסביבנו, הופך להיות לדבר אחד, שלם."

אנחנו מכירים את ההרגשה.

בחמישי ה-10 ליולי, נינה פה.

שומרת על הקול הבלתי מתפשר שלה, ברמיקס ל-The Track Stars של Parris Mitchell, שהתפרסם לפני מספר חודשים. אפל, עמוק, טריפי ומעלה אדים:

ותקשיבו לדבר המשוגע הזה. כמה סקס אפיל יש בביטים שלה ובצורה המעוותת שהיא משחקת איתם. ההשפעה של אמנים מדטרויט כמו תיאו פאריש וקני דיקסון ג'וניור ניכרת.

נינה שרה. המילים לא ברורות, הן עטופות במסך של ערפל סמיך, אבל משום מה זה מרגש בצורה בלתי ברורה.

12 דקות של עוצמה עצורה, אפלה והיפנוטית שנבנית בהדרגתיות ובסבלנות עד שהיא מתפוצצת עם סימפול אחד שמאיר כמו לפיד בחשכה ומרים אותנו לגבהים חדשים.

הקליפ ל-Ghetto Kravitz, הלהיט הגדול מהאלבום הראשון שלה שהפך לקרוס-ז'אנרי במובן הכי רחב של המילה. סקסי ומהפנט.

הצבעים של נינה

הרליס הראשון שלה ב- Rekids שהפך אותה לנערה הכי מדוברת בתעשייה. פשוט, חושני ומגובה בבייס ליין שמהדהד לך בבית החזה גם שעות אחרי שהקטע נגמר.

הרמיקס שעשתה יחד עם בן קלוק להרכב הטכנו האגדי מדטרויט, Octave One

נינה, קרובה ושברירית מתמיד

סט טרי מלפני מספר שבועות בפסטיבל Nuits Sonores 2014 בצרפת

ראיון הוידאו לרזידנט אדווייזר בו היא מופיעה עירומה באמבטיית קצף ועליו כל התעשייה רעשה וקצפה. מתחת לכל הקצף נינה חושפת בסרטון לא מעט תובנות ודעות עמוקות על המקום בו היא נמצאת.

אחד הבוילר רומים הכי נצפים בסדרה, נינה בסט טכנו מחשמל

נינה סוגרת את ספייס-איביזה באוקטובר האחרון עם סט אסיד היפנוטי מושלם

- - - - - - - - - - - - 

טרבינו

כנראה שרק במאה ה-21 זה יכול היה לקרות: המפיק הכי Fresh בתעשייה, הוא דווקא זה ששואב את ההשראה שלו ישירות מתנועות מוזיקליות בנות קרוב ל-30 שנה.

אוהבי הדראם אנד בייס מכירים אותו בתור Marcus Intalex, מפיק, פרומוטר, ובעל לייבל ממנצ'סטר, הנחשב לאחד מהקולות הוותיקים והמוערכים ביותר בז'אנר, אבל בשנת 2011 הוא נולד מחדש בשם Trevino, עם שורה של ריליסים בלייבלים כמו 3024 של Martyn ו-Klockworks של בן קלוק, והותיר תקליטנים וקלאברים ברחבי העולם פעורי פה. שנה לאחר מכן הוא זכה במועמדות למפיק השנה של DJ Mag, והמנוני הרחבות המהפנטים שלו נכללו בסיכומי השנה של הקטעים הטובים ביותר ברזידנט אדוויזר ובמגזינים המובילים האחרים.

הסגנון של טרבינו שואב השראה מהסאונד הקלסי של דטרויט ושיקגו מצד אחד, ומהתנועה האנגלית על הציר שבין דראם אנד בייס, דאבסטפ, האוס וטכנו מהצד השני. התוצאה, כמעט בכל ריליס שהוציא בשנים האחרונות - רטרו עתידנות מרגש ויעיל ביותר לרחבה.

את זה אתם בטח זוכרים, אין כמעט די.ג'יי שלא ניגן את הפלא הזה בבלוק והוא אחראי ללא מעט רגעים בלתי נשכחים ברחבה. בקלות היינו יכולים להאמין שמדובר בקלסיקה נדירה של לארי הרד מסוף שנות ה-80, ואולי רמיקס של דריק מאי ב-Transmat, ועדיין זה נשמע FRESH. קלסיקה מודרנית!

הצד השני של אותו ריליס

מתוך האי פי שיצא בלייבל קלוקוורקס של בן קלוק - קשוח, שבטי,  מערפל, מאתגר, משחרר

פסנתרים מרחפים דבוקים על גבי באסים סוחפים שמפלחים את החלל ומעבירים אותנו למימד אחר, זמן אחר, חיים אחרים 

טרבינו Derelict

טרבינו Buried

רמיקס ל-Mushrooms של מרשל ג'פרסון

כמו לקוח מפסקול של סרט אימה

אווירה  

ספייס גארז', טכנו חייזרים, מקצבים שבורים, פחיות עפות באוויר, מתכות מרוסקות - היפנוזה

חשבתם פעם מה היה הסאונד של משב רוח מרענן לו היה לו? טרווינו כנראה חשב וזו התוצאה

טרבינו של בוקר..צלילות

מלודיה מרחפת, עדינות חודרת. נפשו השסועה של טרווינו יודעת גם להזיל דמעה

אולד סקול - ניו סול 

מסע לעבר הלא נודע, פשוט לעצום עיניים ולהתמכר

אסיד שבור 

סט משובח לסדרת המיקסים של דיפקטד

בוילר רום בפסטיבל Dimensions

והסט המעולה שלו מאותו פסטיבל

ראיון ומיקס למגזין גרוב הגרמני

פודקאסט למגזין האינטרנט  היוקרתי - fact

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.