DVS1, GERD JANSON // 24.07.14

במרחב הכי מוגן בתל אביב, מרופדים בשכבות של בטון מזויין, ומוקפים ברמקולים מחבקים, נתכנס בלילה של חמישי ה-24 ביולי, למסיבת החזרה של הבלוק מהפגרה הקצרה אליה נצא אחרי המסיבה עם נינה קרביץ וטרבינו בחמישי הקרוב, עם רצפת עץ חדשה ונוצצת בשני חדרי המועדון, ועם שני המאסטרים:

ברחבה הראשית - DVS1, כוכב הטכנו ממיניאפוליס, בן טיפוחיהם של בן קלוק ודריק מאי, שהפך להיות הסוגר הרשמי של המסיבות בברגהיין, עם סטים מרתוניים של 12 שעות.

ובסקוואט - גרד יאנסן, רזידנט הרוברט ג'ונסון והפנורמה בר, בעל הלייבל Running Back, ואחד מהדי ג'ייז המבריקים והמוערכים ביותר באירופה.

Thursday July 24 at The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

D V S 1HUSH, Klockwork, Transmat :: Minneapolis
Yotam Avni :: Nimrod Katzir
G E R D - J A N S O NRunning Back :: Frankfurt
Amichay Matyas :: Partok
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

מספר *מוגבל* של כרטיסי זהב במחיר של 40 ש"ח בלבד, רק במכירה מוקדמת ובתוקף עד השעה 00:30, ניתן לרכוש בלינק הבא: http://bit.ly/1zn1i9W
(כרטיסים מוגבלים בשעה לא יכובדו במקרה של איחור, המאחרים לא יורשו להיכנס למועדון ללא השלמה למחיר המלא)

כרטיסים במחיר מוזל במיוחד, ללא דמי טיפול וללא הגבלת זמן הגעה -
הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה: http://bit.ly/1mcx97O
מכירה מוקדמת לכרטיסי חבר: http://bit.ly/1lRjYV8

DVS1

עבור זאק קוטורצקי לא יכולה להיות שום פשרה בתקלוט. או שזו מחויבות מלאה או שזה כלום, מסירות מוחלטת או בכלל לא. בתור DVS1, פיתח קוטורצקי סגנון אישי המאפשר לו לנתב את רגשותיו באמצעות שילוב של ידע, וירטואוזיות, הקשבה עמוקה ותשוקה חסרת מעצורים. הסטים שלו מעולם לא נעצרים, הם כל הזמן בתנועה, משנים צורה, נושמים, מאתגרים מבחינה מוזיקלית ומגרים מבחינה פיזית במידה שווה.

לא מפתיע שגם בתור מפיק, הגישה שלו חסרת פשרות בצורה דומה, והריליס החדש שהוציא לפני שבועיים ב-Hush, הלייבל שהקים ב-2011, מוכיח זאת באופן שאיננו משתמע לשתי פנים. ארבע רצועות של טכנו מינימליסטי, מחוספס ומלוכלך, אבל בו זמנית, נוצץ ויפהפה כמו יהלום, עם שילוב מופלא של סאונד אמריקאי וגרמני ועם אנרגיה של בשלות חדשה ומרתקת של התקליטן והמפיק ממיניאפוליס.

בראיון שהתפרסם לפני מספר שבועות, נשאל קוטורצקי, בן טיפוחיהם של בן קלוק ודריק מאי, שהפך להיות הדי.ג'יי שמנגן את הסטים הארוכים ביותר במועדון הברגהיין, אם הוא יכול לתאר את התחושות שעוברות בגוף ובנפש כשהוא מנגן במשך 12 שעות ברציפות?

"בוא קודם כל נגיד שבינתיים היה רק מקום אחד שהצלחתי לנגן בו סטים כאלה ארוכים באופן עקבי. " ענה קוטורצקי, "ברגהיין נתן לי את היכולת הזו בגלל שהחדר, הסאונד, עמדת התקליטן, הקהל, ההנהלה והצוות, כולם תורמים להופעה שלי. יש לי המון אנרגיה משל עצמי, אבל אני צריך גם את האנרגיה של הקהל ושל הסאונד כדי שאוכל להמשיך. לא ידעתי שאני מסוגל לנגן כל כך הרבה זמן עד שהגעתי למקום הנכון עם הכלים הנכונים כדי לעשות זאת. זה מתיש לחלוטין מבחינה רגשית ופיזית. זה גם מבחן ליכולת שלך ולידע שלך כמספר סיפורים. כשיש לך עשר שעות ויותר לנגן, אתה לא יכול פשוט לשים את הקטעים אחד אחרי השני, אתה צריך שיהיה לך משהו להגיד, אתה צריך שיהיה לך ידע עמוק יותר על המוזיקה הזו, כדי שתוכל לעניין לא רק את הקהל, אלא גם את עצמך!"

ארבעה ימים לאחר שיופיע בפסטיבל Melt, לצד מודרט, פורטט, טייל אוף אס, דיקסון ואחרים, ויומיים לפני שהוא חוזר לביתו השני בברגהיין/פנורמה בר, יקבל DVS1 את המושכות לעמדה הראשית של מועדון הבלוק בפעם הראשונה, בואו נראה לו שגם כאן הוא יכול להתחיל למתוח את הסטים שלו עד לשעות המאוחרות של הבוקר.

(לינקים למטה)

GERD JANSON

כשהתבשר על כך שנכנס בפעם הראשונה לרשימת הדי.ג'ייז הטובים של השנה ברזידנט אדוויזר, 2012, היתה תגובתו של גרד יאנסן: "האם זה אומר שאני כבר לא הדי.'גיי של הדי.ג'ייז?"

האמת שגם אנחנו היינו טיפה מודאגים כשראינו שהוא ממשיך לטפס בהדרגה גם בדירוגים של 2013, האם אחד מהתקליטנים הנערצים עלינו ביותר בדרך להפסיק להיות האנדרדוג של התעשייה?

או שאולי זו התעשייה שנהיית יותר מחתרתית?

אז נכון, הוא מחזיק ברזידנסי בשלושה מהמועדונים הטובים ביותר בעולם, הרוברט ג'ונסון באופנבך, הפנורמה בר בברלין והטראו באמסטרדם, ובתוך מי שחוזר בפעם השלישית לבלוק, הוא קרוב למעמד דומה גם אצלנו, הוא גם הבעלים של Running Back, אחד מהלייבלים האיכותיים והמוערכים ביותר בתעשייה, אבל למרות כל זאת, אולי בגלל השנים בהן עבד כעיתונאי מוזיקה ב-Groove Magazine הגרמני, וכמראיין הרשמי של הרדבול מיוזיק אקדמי, נדמה שגרד יאנסן הוא בנאדם שמרגיש בנח בעיקר מאחורי הקלעים, והתואר "הדי.ג'יי של הדי.ג'ייז", שהוענק לו על ידי עשרות תקליטנים גדולים שלא הפסיקו לספר לנו ולמועדונים אחרים ברחבי העולם, בעיניים נוצצות, עד כמה הוא טוב באמת, פשוט מתאים לו.

באחד מהראיונות האחרונים שלו, למגזין האיטלקי MusicBaum, נשאל יאנסן מהו המקום האחרון בו נהנה במיוחד. התשובה שלו הפתיעה גם אותנו: "מבחינת מועדונים, מעבר לחשודים המיידיים והרגילים: הבלוק בתל אביב. כל החבילה שם (סאונד, מיקסר, קהל, צוות) זה הדבר האמיתי."

כשזה מגיע ממישהו שמגדיר מחדש את המושג "הדבר האמיתי", בכל סט שלו כתקליטן ובכל שיחה איתו כבנאדם, אנחנו רואים בזה מחמאה ענקית.

ארבעה ימים לאחר שינגן במסיבת Lost in a Moment עם דיקסון ו-Ame, ושבוע לפני שיופיע לצד הרשימה הבלתי נגמרת של כוכבים בפסטיבל Dekmantel באמסטרדם, גרד "הנשק הסודי" יאנסן חוזר לעיר. אחרי שני סטים מעוררי השתאות, ברחבה הראשית במסיבה עם ג'ון טלבוט, ובק-טו-בק עם פרינס תומאס בסקוואט, הוא יקבל את הפיקוד על החדר האינטימי של המועדון, כדי לנגן את סט הסולו הארוך הראשון שלו בתל אביב.

לינקים:

DVS1
שלושה קטעים מהרליס החדש שלו בלייבל שבבעלותו HUSH. וואו.

הריליס הקודם ב-HUSH

והרליס הראשון שלו ב- HUSH. טכנו על זמני.

הרמיקס לגברת קרביץ

לחץ

בלבול

רמיקס ללוסי

סטים:
הקלטה חיה מטוקיו

בויילר רום

ועוד אחד מטוקיו, הפעם בוידאו

וידאו של הסט מפסטיבל מובמנט ב- 2013

פודקאסט ל סי אל אר

- - - - - - - - - - -

גרד יאנסן
טעימה מהרמיקס החדש למידלנד

רמיקס עם הפרוייקט שלו Tuff City Kids לקטע המעולה של Victor Shan ב- Running Back

עוד קטע של טף סיטי קידס

רמיקס משותף עם פרינס תומאס ל- Walls

אדיט לרמיקס של Ame

טף סיטי קידס בקוקון

וטף סיטי קידס באונטרטון, לייבל הצד של אוסטגוטון

סט דנדש מסוף השבוע האחרון שהקליט יאנסן עבור I-DJ, ואם להשתמש במילה אחת מהתיאור שהם נתנו לסט הזה - 
Impeccable

פודקסט נוסף ממאי האחרון ל- Little white earbuds,
חלומי, מיוחד ולא נשמע כמו אף אחד אחר.

זה לא בוילר רום, זו מספרה, וזה לא מונע מגרד להגיש עוד סט מעולה

גם בסירקולוקו הוא מככב. הקלטה מ- DC10

ראיון ב- CDR

הבוילר רום הכבר כמעט מיתולוגי עם פרינס תומאס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.