ROMAN FLUGEL, ROBAG WRUHME, DERRICK CARTER // 26.06.14

מועדון הבלוק גאה להציג:
חמישי ה-26 ליוני - לילה לבן בלוקפסט!

Thursday June 26 at The Block
White Night :: B L O C K F E S T
An Electronic Symphony in 3 Rooms
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Room 1: Tal Cohen
R O M A N - F L U G E L
Dial, Playhouse :: Frankfurt
R O B A G - W R U H M E
Kompakt :: Pampa :: Jena
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Room 2: Yogo :: TV Out
D E R R I C K - C A R T E R
Classic :: Chicago
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Room 3: Asaf Samuel
Ari Pines :: Yovav Arzi
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Doors Open Early! 21:30
Secial: 1 + 1 on the bar til 23:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
כרטיסים במחיר מוזל במיוחד, ללא דמי טיפול
הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה: http://bit.ly/1seolTq
מכירה מוקדמת לכרטיסי חבר: http://bit.ly/1p1U2eN
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
פסטיבל לילה לבן בשלושה חדרים עם הליינאפ הלוהט ביותר בגלקסיה, בהנהגת שלושת אבירי הג'דיי - רומן פלוגל (פרנקפורט), רובאג וורום (ג'נה) ודריק קארטר (שיקאגו) + נבחרת כוכבים מקומית של יוגו, אסף שמואל, טל כהן, TV Out, ארי פינס ויובב ארזי.

לכבוד הלילה הלבן של תל אביב, המסיבה תיפתח מוקדם במיוחד (פתיחת דלתות - 21:30), וזה אומר לא רק שהדיג'ייז הבינלאומיים יעלו מוקדם מהרגיל, אלא גם שמחכה לכם מבצע משוגע על הבר למקדימים (1+1 על בירה/וודקה/וויסקי עד 23:00!) ומחיר סופר מוזל לזריזים באמת, שיקנו כרטיס במכירה מוקדמת (מספר מוגבל של כרטיסים מוזלים עד גמר המלאי).

בבלוק -  שימו לב לשילוב הבא, כי אנחנו מאוד מאוד מתרגשים ממנו. למען האמת אנחנו חושבים שזה אחד מהליינאפים האיכותיים ביותר שהיה לנו את הכבוד לארח בערב אחד על העמדה של הרחבה הראשית:

רומן פלוגל + רובאג וורום

כשאנחנו מדברים עליו מתחיל לעקצץ לנו באצבעות וחיוך ענק עולה לנו על הפנים, אחר כך אנחנו עוצמים עיניים וחוזרים ללילות הקודמים שהוא ניגן בבלוק, משאיר אחריו מאות אנשים המומים ומחכים לעוד, כשסגר את המועדון בשעות המאוחרות של הבוקר עם כמות כל כך כבדה של קסם באוויר, שאפשר היה לחתוך אותה עם סכין.

עם קריירה של עשרים שנה בתור אחד מהמפיקים והתקליטנים המוערכים ביותר בתעשייה, לא פלא שרומן פלוגל יודע דבר או שניים על קסם. הוא התחיל את דרכו בתור אחד מכוכביה הראשיים של סצינת המינימל האוס המדוברת של פרנקפורט בשנות ה-90, כאשר יחד עם ריקרדו וילבולוס, אטה, לוסול ואמנים נוספים הקים את לייבל העל Playhouse, המשיך כמפיק האהוב על סוון וואת ששכר את שירותיו וצירף אותו למשפחת קוקון, וכאחד ממעצבי האלקטרו קלאש, כשהוציא ביחד עם יורן ווטקה שורה ארוכה של להיטים קרוס-ז'אנרים שכיכבו בכל רחבה אלקטרונית. פלוגל עבד תחת עשרות שמות, הוציא מספר תלת ספרתי של ריליסים, הפיק רמיקסים למוזיקאים כמו פריימל סקרים, קיילי מינו, היומן ליג, פט שופ בויז ועוד רבים אחרים, פרסם שני אלבומים, האחרון בלייבל Dial ב-2011, וניגן בכל נקודה על הפלנטה.

או כמו שגרד יאנסן כתב עליו: "רומן פלוגל יודע להבעיר רחבות באש. אם אלה הסטים שלו ברוברט ג'ונסון, אמנזיה באיביזה, או בברגהיין ובפנורמה בר בברלין, הוא לעולם לא נכנע לטריביאלי ולחסר המשמעות, הוא מעדיף לעשות את דרכו דרך עשרים שנות "רייב" של מוזיקה בת זמננו הכוללת בליפינג האוס, או טכנו מעוות, פוגש איטלו-דיסקו עתידני, ואלקטרוניקה נטולת מוצא. היתה תקופה בה קראו לסאונד כזה אסיד האוס. היום המעגל הזה נסגר ומתחיל שוב מחדש."

רומן מגיע אלינו קצת לפני שהוא מפרסם את האלבום השלישי שלו שאמור היה לצאת בימים אלה ממש, אבל נדחה להמשך 2014. אנחנו בטוחים שנזכה לשמוע חלקים ממנו בהשמעת בכורה.

שימו לב - טל כהן יפתח את המסיבה ב-21:30 ומיד אחריו, רומן פלוגל יעלה בחצות לסט של שלוש שעות.

ואז, בשעה 3 בבוקר, תעלה לעמדה תופעת הטבע הבאה, ומה שיקרה אחר כך אנחנו כבר לא יכולים לחזות כי זה מעבר ליכולת החישוב שלנו..

רובאג וורום

רובאג רובאג. שנים חיכינו שתבוא. שנים של מיילים לסוכנים, של חלומות בהקיץ ופנטזיות לא ממומשות. עד שקוצה הגיע, ואז סוף סוף הסכר נפרץ. באת, עלית לנגן ו.. זהו, שאת היתר אנחנו כבר לא כל כך זוכרים, כי בערך חצי שעה אחרי שהתחלת, משהו השתנה בחוקי הפיזיקה שבגבולות הרחבה של הבלוק, וכל מי שהיה שם באותו רגע נסחף למימד אחר בו הזמן והמרחב מתחברים, שניה מרגישה כמו שנה, שעה מרגישה כמו דקה, והקול והאור מתערבבים למערבולת של רגשות חדשים. מה שאנחנו כן זוכרים בבירור, זה שזה נגמר בדמעות. זו לא דרך ציורית לתאר את זה, אנשים פשוט בכו דמעות אמיתיות.

דמות אפופת מסתורין, גאון מוזיקלי עם גישה אקסצנטרית ורגישות נדירה, מתבודד תמהוני שמודה בראיונות שהוא פרפקציוניסט אובססיבי המסוגל לעבור ימים שלמים בלי לאכול או לשתות, שקוע בעבודה מרוכזת על ההפקות שלו. השמועות על גאבור שבליצקי, א.ק.א רובאג וורום, לא מפסיקות להסתובב בתעשייה. חלקן יותר וחלקן, מן הסתם, פחות אמינות, אבל כל מי ששמע אותו מנגן, יודע שמדובר במאסטר של שליטה באנרגיות גבוהות, משכרות חושים, שמחזיק מתחת לשרוול כמה שפנים חדשים בכל סט: אם זה שילוב של מקורות לא שגרתיים כמו נאומי אובמה או צ'רלי צ'פלין מהדיקטטור הגדול, או שימוש בתיק הסודי שלו, המלא ברמיקסים מקוריים שהוא מתעקש לא לפרסם, כדי שיוכל להיות הדי.ג'יי היחיד בעולם שמנגן אותם. אפקס טווין, ג'יימס בלייק, מודרט, אפארט, גולד פנדה, מאונט קימבי, ורבים וטובים אחרים, זכו לטיפול המקורי של רובאג, ברמיקסים שנוצרו במיוחד לרחבה ושדי.ג'ייז בכל רחבי העולם מתפללים שיצאו בעתיד בריליס רשמי. בינתיים, המקום היחיד ביקום בו אפשר לשמוע אותם, זה המועדון שרובאג מנגן בו. מרגיע אותנו מאוד לדעת שהפעם, זה יהיה אצלנו.

ובזמן שכל הדברים המופלאים האלה יקרו ברחבה הראשית, הסקוואט יהפוך לחדר האינטימי עם הכי הרבה קלאס שהיה לנו את הכבוד לארח עד כה, בניצוחו של גאון מוזיקלי.

דריק קארטר

מיקסמאג הכתירו אותו כדי.ג'יי הטוב ביותר בעולם והשוו אותו ללארי לאבן, התקליטן האגדי של מועדון הפאראדייס גאראז' בניו יורק של שנות ה-80. הוא מגיע משיקאגו, מולדת ההאוס ונחשב לאחד משחקני המפתח בסצינה של עיר הרוחות. הוא היה רזדינט של יותר מועדונים משאנחנו מסוגלים לספור, מקסס חלק מהסטים המופלאים ביותר בהיסטוריה של המוזיקה האלקטרונית, נחשב לוירטואוז טכני ולאחד מהתקליטנים המקוריים והמשפיעים ביותר בתולדות הסצינה. המפיק, בעל הלייבל ותקליטן העל, דריק קארטר חוזר לתל אביב!

עבורנו הוא יזכר בעיקר בתור מי שהגיע לישראל כדי לנגן בבלוק בנובמבר 2012, בימים שטילים נפלו על ת"א וכמעט כל תקליטן שאמור היה לנגן כאן ביטל את הגעתו. כשאספנו אותו משדה התעופה תהינו אם הוא לא חושש מהמצב הבטחוני, והתשובה שלו תיחרט לנו בזיכרון לעוד הרבה שנים:
As long as the plane can get down, I get down!

מאוחר יותר כשהוא ראה את הסקוואט, קצת לפני שעלה לנגן ברחבה הראשית, הוא אמר:
This is my kind of room. Next time I wanna play here

קשה לנו לחשוב על משהו יותר מגניב מדריק קארטר במסיבה אינטימית בסקוואט, בזמן שרומן פלוגל ורובאג וורום מפרקים את הבלוק לאלקטרונים, פרוטונים ונייטרונים.

לאונג׳:
את החזרה ללאונג' ינהיגו שלושה חברים: אסף שמואל הופך בהדרגה לאחד מהרזידנטים החמים ביותר שלנו בבלוק, והפעם הוא ינגן לצד ארי פינס ויובב ארזי, צמד הדי.ג'ייז שחלשו בשנים האחרונות על כל חלקה מוזיקלית טובה בעיר, ארכיאולוגים של אלקטרוניקה עתיקת יומין, חוקרי פרוטו-טק-האוס ודיסקו פרימיטיבי שמדלגים במהלך הסטים שלהם בין העבר, ההווה והעתיד תוך שהם ממוטטים את כל המחיצות הז'אנריות, מגיעים להופעת בכורה כצמד במועדון. יהיה מרגש.

לינקים:

הריליס החדש של רומן פלוגל עם סימיאן מובייל דיסקו

הזמיר האלקטרוני שר כמו הסינטים באלבומים הראשונים של פלסטיקמן

מוזיקה אלקטרונית כל כך אורגנית שהיא נושמת

רומן פלוגל וריקרדו וילאלובוס

פלוגל וילאלובוס טייק 2

ברזיל

מתוך האלבום השני שלו מ-2011 ב-Dial

רמיקס למת'יו דיר

בוילר 1

בוילר 2

רובאג וורום:
אין תקליטנים כאלה

רובאג וקוצה - שלמות

קשה להיזכר מי לא ניגן את זה בבלוק או בסקוואט בחודשים האחרונים.

טעימה מרמיקס חדש

בונה מגדלים מסאונד

אנחנו קוראים לזה - Eargasm

מופלא

רמיקס למאייר

רמיקס ל-Kollektiv Turmstrasse

הרך - ברגעים כאלה גם אנחנו בדרך כלל מגיעים לדמעות:

המינימליסטי - אנחנו נשבעים שאם תקשיבו טוב, תשמעו את אותו מתופף על מחבתות ברקע :) טריפי!

הרוחני - אל תתפלאו אם המנגינה הזו תופיע לכם אחר כך בחלומות. לנו זה כבר קרה.. http://www.youtube.com/watch?v=vF9Ll3wqYfU

האפל - רובאג משוטט במחוזות של אסיד שצריך לשקול להוציא מחוץ לחוק..

והנה באה השמש

דריק קארטר:
בועט חזק עם הרמיקס החדש ל-Hercules & Love Affair

ג'אקינג עם הרמיקס החדש ל-Shaun J. Wright & Alinka

בוילר רום
קטע אלמותי

הרמיקס הקודם להרקולס אנד לאב אפאייר. אי אפשר שלא לזוז

שיתוף הפעולה עם החברים מאינרוויז'נסן: הנריק שוורץ, אמה ודיקסון. זה מה שקורה כשהקצב של שיקאגו ושל ברלין נפגשים במעלית

סולפול ג'אקינג

הסט הגאוני של קארטר במיקסמאג, סט שגרם לעיתונות האנגלית להכתיר אותו כ"תקליטן הגדול ביותר מאז לארי לאבן" (כדאי להמשיך לשמוע את שאר החלקים ביוטיוב!)

ראיון נדיר של דריק קארטר ולוק סולומון, מייסדי הלייבל "קלאסיק"

הראיון ל"רזידנט אדוויזר"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.