MAGDA, DAMIAN LAZARUS // 12.6.14

מועדון הבלוק גאה להציג:
משפחת המלוכה של המוזיקה האלקטרונית מגיעה לתל אביב - מלכת הטכנו מגדה ומלך השוטים דמיאן לאזרוס,
שניהם בהופעת בכורה במועדון!

Thursday 12.6 at The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
MAGDAItems & Things :: Detroit
Anna, Partok
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
DAMIAN LAZARUSCrosstown Rebels :: London
Adi Shabat, Eliran Osadon
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים במחיר מוזל במיוחד, ללא דמי טיפול
הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה: http://bit.ly/1m3sCAn
מכירה מוקדמת לכרטיסי חבר: http://bit.ly/1u5atIr
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

"עברנו את הגבול לקנדה כדי ללכת לאיזו מסיבת אינדסטריאל," מספרת מגדה, כוכבת הטכנו שגדלה בדטרויט, בראיון על ההיכרות הראשונית שלה עם המוזיקה האלקטרונית, "אני הייתי בקטע של מוזיקת אינדי באותו הזמן, אבל חבר שלי לקח אותי למסיבה הזו, ופתאום באמצע הערב החליפו את המוזיקה למינימל טכנו דטרויטי. הסתכלתי מסביבי וחשבתי - מי אלה כל הפריקים האלה שמקשיבים למוזיקה המוזרה הזו? אבל אהבתי את זה. אהבתי את זה ישר מההתחלה, למרות שלקח לי זמן להבין את הצלילים האלה לעומק. היתה שם תערובת מאוד מיוחדת של אנשים, כל סוגי תתי התרבויות, וכולם רקדו ביחד למוזיקה העתידנית הזו, כך שזה זה היה מאוד מסקרן."

סאונד דרמטי ובייסליינים אקסנטריים הם הבסיס של הצליל הרב שכבתי של המוזיקה של מגדה, שיכולה להגיע לכל מקום, מספייס דיסקו, דרך התחושה המטלית, המתוכנתת בקפידה, של דטרויט, לטכנו בסיסי ומינימלי, ועד לסאונדטרקים של סרטי אימה איטלקיים. הדבר היחיד שנשאר קבוע הוא אלמנט ההפתעה.

הכניסה המקרית שלה לסצינת מסיבות האנדרגראונד של דטרויט, כנערה מתבגרת, היתה ההתחלה של סיפור אהבה ארוך שהפך במהירות לערפל של "ערים, חנויות תקליטים, ומסיבות". ב-1998, היא הצטרפה ל-Minus והחלה לנגן ברחבי העולם כתקליטנית הפתיחה הבלעדית של ריצ'י הוטין, ומשם, הדרך לתהילה בין לאומית כבר היתה קצרה.

מבחינה סגנונית, הגרוב של מגדה עובר דרך ניגודים - היא מנגנת סטים אמוציונליים, אבל נקיים ומוקפדים, הסאונד שלה הוא חוץ אטמוספרי, אבל גם מגיע לקרביים, אפל, עם תחושה חמה של יופי וחן, דליל, אבל גם מלא גוף בצורה נפלאה, עם צפיפות וקצוות עטופים בס. כל הגוונים האלה באו לידי ביטוי בסטים הקלסיים שפרסמה, She's A Dancing Machine, והאוסף לסדרה היוקרתית של המועדון הלונדוני פאבריק, Fabric 49 (כשהיא משלבת לא פעם שלושה קטעים שמנגנים בו זמנית כדי ליצור קטע חדש).

בסתיו 2010 פרסמה מגדה את אלבום הבכורה שלה ב-Minus, בשם From The Fallen Page. אלבום קודר ומהפנט ששילב באופן מעורר סקרנות צלילים טבעיים, אורגניים, עם יופי אלקטרוני מודרני, ובדומה לסטים הבלתי צפויים שלה כתקליטנית, לקח מאזינים מקצה אחד של הספקטרום, לקצה השני, כשהוא דורך על הקווים העדינים של קצוות המעטפה לאורך הדרך.

בימים אלה, בין תקלוטים קבועים בכל הנקודות החמות על הפלנטה ועבודות רמיקס לאמנים המובילים בתעשייה, ממשיכה מגדה לטפח את הלייבל שלה Items & Things ביחד עם מארק האוול וטרוי פירס. החזון של הלייבל הוא לאתר את הדברים הנדירים והלא תקינים, למצוא את האמנים והצלילים החדשים שדוחפים את הגבולות. "אלה פיסות של ייחודיות שאנחנו נתקלים בהן", אומרת מגדה "הלייבל הוא פלטפורמה באמצעותה אנחנו משחררים את המוזיקה שאנחנו אוהבים. אין כללים, פשוט מה שנשמע לנו טוב ואמנים שאנחנו מאמינים בהם."

רמיקס למרק האול שיצא לפני חודש בitems & things

סט מצולם - מגדה בטיים ווארפ 2014

הבוילר רום של מגדה היסטרי!

מעיפה את ה-DC10 באוויר

סט של מגדה מליין הenter של ריצ'י האוטין איביזה 2013

פאבריק 49 מיקס של מגדה

She's A Dancing Machine

סט מ-2012

סט של מגדה מפסטיבל awaknings

אנסשל מיקס - מגדה

מגדה - ראיון קצר

מתוך הריליס ב-Minus ב-2005

רמיקס למארק האול

רמיקס לפלסטיקמן

Rework - Werewolf - Magda Remix 

מתוך האלבום שלה שיצא במינוס

ביחד עם suade

Damian Lazarus

מהרגע שסובב את התקליט הראשון שלו, משימתו של דמיאן לאזרוס היתה ברורה ודחופה: לסלק את הבינוני, את המנופח, את המיושן. לחפש ולחגוג את האנרגטי, החשוב, החדש. תמיד מתמרד, תמיד מתקדם לאיפשהו.

"...וגם להנות תוך כדי התהליך. לשחק עם סגנונות ורעיונות שונים זה מה שאני עושה הכי טוב", מסביר לאזרוס.

מונע על ידי סקרנות כמעט ילדותית, דמיון עשיר וחוש הומור מרושע, הוא משתמש בתפקידו כתקליטן, בעל לייבל ומוזיקאי, כדי לטפח ולשתף את המוזיקה המרגשת והניסיונית ביותר על פני כדור הארץ. נמשך לחשכה, אך מעודד מהאור, מוכן תמיד לאמץ רעיונות חדשים ונקודות מבט שונות על מוזיקה ורחבת הריקודים, לאזרוס נמצא תמיד בחוד החנית, עם חיוך אירוני על פניו וטריק מגניב בשרוול. 

"אני מרגיש מאוד בר מזל," הוא מספר בראיון, "העבודה שלי, מה שאני עושה 24 שעות ביממה, זה משהו שאני ממש אוהב. משהו שאני מעריץ. לחפש מוזיקה, לנגן מוזיקה, לגלות אמנים חדשים, לדבר עם אמנים, לפתח ביחד רעיונות, זה מה שאני אוהב. העבודה האמיתית בכל הסיפור הזה היא הנסיעות. הנסיעות הן לא קלות, אבל ברגע שאני יורד מהמטוס, אני אף פעם לא הולך ישר לנוח במלון, כשאני מגיע אני רוצה לראות את העיר, אני רוצה לבלות עם האנשים שהזמינו אותי ומשלמים לי כדי שאגיע, אני רוצה לפגוש את החברים שלהם, אני רוצה להיפגש עם החברים שלי שאני מכיר באותו מקום בעולם, ואם אפשר, אני רוצה להמשיך לבלות איתם גם אחרי המסיבה."

סט מצולם - סירקולוקו מיאמי

סט מהברנינג מן 2013

דמיאן לאזרוס בק טו בק עם אסיד פאולי - הצד האחר של לאזרוס

הבוילר רום של לאזרוס - מפתיע

סט של לאזרוס ב-enter של ריצ'י האוטין באיביזה

לזרוס DC10 

ביחד עם ארט דיפרטמנט - רובוט הארט. המקור

הרמיקס

הקליפ מהברנינג מן - מהרובוט הארט

טרק הזיות, קליפ לא פחות

משתף פעולה עם מת'יו ג'ונסון

ביחד עם ג'יימס וואט

עוד מעולמו המוזר וההזוי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.