Planet Giegling // Thursday 02.03.17


שימו את זה ברקע: http://bit.ly/2mx1Ms7


"מבחינתי, בסופו של דבר, הפירוש האמתי של אמנויות לחימה הוא להביע את עצמך בכנות. עכשיו, זה מאוד קשה לעשות זאת. זה תמיד היה מאוד קל עבורי להציג הצגה ולהיות שחצן. להיות מוצף בתחושה שחצנית ולהרגיש די מגניב וכל זה. אני יכול לעשות כל מיני דברים מזויפים. להתעוור מהם. אני יכול להציג תנועות באמת מפוארות ומרשימות. אבל לחוות את עצמך בכנות, לא לשקר לעצמך, לבטא את עצמי בכנות.. זה ידידי, קשה מאוד לעשות."
ברוס לי - http://bit.ly/2mrBfNB

מועדון הבלוק גאה להציג:
חמישי ה-2 במרץ 2017, היסטוריה בדרום הפרוע -
ערב לייבל ראשון בישראל של לייבל השנה 2016 על פי רזידנט אדוויזר, שינחת בתל אביב עם משלחת של עשרה אמנים (שבעה מוזיקאים ושלושה מעצבי תפאורה - צפו להפתעות נוסח ווימאר), בעיצומו של מסע נדודים חוצה יבשות העובר בין השאר בניו יורק, לוס אנג'לס, טוקיו, לונדון, פריז וברלין: הקרקס האלקטרוני של גיגלינג - Planet Giegling - מגיע לעיר!

* שימו לב - עלול להכיל חמישה מופעי לייב אנלוגיים, שישה סטים ובק טו בק מפלצתי אחד לתוך הבוקר של כל תקליטני גיגלינג על עמדה אחת בסקוואט. אל תשכחו את משקפי השמש שלכם! *

Thursday 2.3.2017 at wild wild south:
Planet Giegling at The Block
- - - - BLOCK - - - -
ATEQ Live - Giegling - Germany
Konstantin - Giegling - Germany
VRIL Live - Giegling - Germany
Pharaoh - The Block, Parallax - Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
Leafar Legov Live - Giegling - Germany
DJ Dustin - Giegling - Germany
Edward Live - Giegling - Germany
Kettenkarussell Live - Giegling - Germany
All Giegling DJs closing at The Squat
- - - - LOUNGE - - - -
President Apfelberg feat.
Criso - Giegling - Germany
Markey Funk, Schoolmaster
- - - - - ART - - - - -
Club design: Giegling
Flyer Art: Prop Aganda
Video Art: MIchal Chitayat & Liv Oren Or-shay
Photography: Eli Bohbot
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
עד השעה 01:00 - 80 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 120 ש"ח אח"כ.
לחברי מועדון: 60 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:00, 90 ש"ח אח"כ.
זכרו - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה :04:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
רק לחברי מועדון - כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת (הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה): https://www.eventer.co.il/giegling
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
מגיעים לבלוק בקביעות, מכבדים את הוייב ורוצים להצטרף למועדון החברים? כתבו לעמוד הפייסבוק שלנו - The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - כל מי שירכוש כרטיס למסיבה בחמישי, יקבל בכניסה צמיד "בלוק פריידיי" המקנה כניסה חינם למסיבה בשישי (פרטים בקרוב) עד השעה 01:30, וב-40 ש"ח מאוחר יותר.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Giegling

"לא האמנתי באלוהים. כשהייתי בן 16 ההורים שלי התגרשו, שניהם עזבו את הבית והשאירו אותי לבד בגיל מאוד צעיר. התחלתי להתנסות בהרבה סמים: אל.אס.די, אקסטזי ומריחואנה. ההתחלה הייתה מאוד נעימה, אבל תוך זמן קצר נכנסתי לפרנויות ולא יכולתי לצאת מהבית, לא יכולתי לפגוש אנשים ובעצם לא יכולתי לעשות כלום בגלל כמויות הסמים שהשפיעו לי על המוח והגוף. לבסוף נסעתי לעיר אחרת כדי להתרחק מהכל, ושם, פעם אחת הלכתי למסיבה ולקחתי אל.אס.די ואחר כך ישבתי על החוף עם חבר כשהשמש בדיוק זרחה, והוא אמר לי: 'בוא ניתן את חיינו לישו'. ואז זה הכה בי: זה הרגיש כאילו חייתי במשך שנים בחדר חשוך, ואז מישהו האיר אותו בהדרגתיות איטית ולאט לאט יכולתי לראות הכל." -http://bit.ly/2lRIv7H

יותר מלייבל, גיגלינג היא תנועה אמנותית. קולקטיב יצירתי של מוזיקאים, מעצבים גרפיים, אמנים, כותבים, אדריכלים ודי ג'ייז עם חזון, שליחות ומשימה, שבמרכזם נמצאת אותה תחושה חמקמקה שכל כך קשה לשים עליה את האצבע. מבחינה מוזיקלית, חברי הקולקטיב פועלים בצומת הלוהט ביותר כרגע בעולם המוזיקה האלקטרונית - תערובת מפתה ונוגעת ללב של מיקרו האוס מינימליסטי בסגנון ריקרדו וילאלובוס והגווארדיה הרומנית, דאב טכנו שורשי ועתידני אה-לה בייסיק צ'אנל / מיקרו-דאב מודרני, ואלקטרוניקה ניסיונית, מלודית ומלנכולית הצובטת את הנפש מבפנים. אבל מעבר לכל אלה, למוזיקה של גיגלינג - אם זה טכנו, האוס, אמביינט או היפ-הופ - יש תמיד גוון מסתורי ומלנכולי של זיכרון. "קצת כמו ההרגשה של לצפות בשקיעה - יפה, מלנכולי ומאוד רגשני." זהו רגש שכולם רוצים לחוות אבל - כפי שכתבו ברזידנט אדוויזר בפעם הראשונה שבחרו את גיגלינג ללייבל השנה בעולם ב-2014 - "אף אחד לא יודע בדיוק להסביר" - http://bit.ly/2mxAhP2

בלוק -

Konstantin

כמו תנועת הבאוהאוס, גם גיגלינג נוסדה בוויימאר, פרובינציה גרמנית גאה שמסרבת לעמוד בצלה של ברלין, וחבריה למדו באותו מוסד אמנותי מכונן שבו התהווה הזרם הארכיטקטוני המפורסם. "היתה לנו סיבה ליצור משהו כי במקום שממנו הגענו לא היה כלום מלבדנו", מספר קונסטנטין, המייסד והבוס הגדול של הלייבל, על הימים הראשונים של הקולקטיב בעיר הקטנה שהייתה בעבר אחד ממרכזי התרבות של אירופה, ביתם של יוהאן סבסטיאן באך, ניטשה, גתה ואחרים. הכל התחיל עם מסיבה מחתרתית במועדון קטן בן שלושה חדרים בהם התנגנו במקביל טכנו, האוס, ג'אז חופשי ואמביינט טפטי. "היה לנו את היקום שלנו. לפני גיגלינג היו פה רק מקלות ואבנים באווירה מזרח גרמנית נטושה ומיושנת. את מערכת הסאונד שלנו שכרנו מקצין שטאזי לשעבר, שנתן לנו אותה במחיר מוזל".

רשמית המסיבה אמנם התקיימה רק ארבע פעמים במועדון, אולם היות וכל אחת מהן נמשכה בין שלושה לארבעה ימים, היא נחוותה כבר בזמן אמת כמיתולוגית. עד כדי כך, שהיא המשיכה להתקיים בהמשך במסגרת חופשית בקומונה של הקולקטיב, במבנה נטוש באזור תעשייה שהקומה העליונה שלו תפקדה כרחבת ריקודים מאולתרת.

"רצינו ליצור מיסתורין", מסביר קונסטנטין על הגישה יוצאת הדופן של הלייבל למוזיקה ולעיצוב, כמו סדרת התקליטים Staub שעוצבה ידנית וכדי שתיראה מאובקת במיוחד הוכנס לעטיפותיה עפר אמיתי, "רצינו שכל הסדרה ביחד תרכיב ספר ישן או ארכיון מהסוג שמוצאים באשפה, משהו שאין לך מושג מאיפה הוא הגיע".

נדמה שהטוטאליות של גיגלינג, שבדומה לתנועות אמנותיות אחרות, מתבטאת באסתטיקה המוקפדת בכל פרט: בתוכן, בסאונד, באריזה ובעיצוב, היא מראה המשקפת של אישיותו המורכבת של מנהיגה המסתורי, וזו גם הדרך הטובה ביותר להגדיר את המוזיקה שלו, משהו שאין לך מושג מאיפה הוא הגיע -

הפודקסט של קונסטנטין לבסיאני, המועדון המוערך בגאורגיה "מה שהופך את קונסטנטין לסלקטור נדיר זו הדרך בה הוא משלב בין מקצבים קשוחים לאטמוספרות מלנכוליות":http://bit.ly/2mx1Ms7
ממקסס לג'ונו את הקטלוג של הלייבל מהנמוך לגבוה: http://bit.ly/2lHUZfQ
קטע מתוך האוסף האחרון של גיגלינג: http://bit.ly/2mxAhP2
אחד הקטעים הכי יפים שהפיק: http://bit.ly/2lRTvBW
דאבי ופסיכדלי במיקס מחומרים של הלייבל: http://bit.ly/1C2tH9V
באווירה טכנואידית. מיקס לסמוק מאשין: http://bit.ly/1vu6022
סט ליום שאחרי: http://bit.ly/2miOzY3
היפנוזה קשה בפודקאסט של קאן: http://bit.ly/2lHMt0q
נותן ביצועים בטוקיו: http://bit.ly/18CuTQm
אמביינט צלילות: http://bit.ly/2lm4Hnk

Vril Live

לצד חידת טראומפרינץ/ פרינס אוף דנמרק, אחד המפיקים הבולטים של הלייבל, שמעולם לא מופיע או מצטלם ושעד היום לא ניתנה הוכחה ניצחת לקיומו או לאי קיומו (ישנן שמועות הגורסות כי מדובר ביציר דמיונם המשותף של חברי הקולקטיב), Vril הוא המפיק הפורה ביותר בגיגלינג (ומוציא את המוזיקה שלו גם בלייבלים מוערכים כמו דלסין וסמנטיקה). כמו קונסטנטין ו-Leafar Legov גם הוא מגיע במקור מהאנובר ונמצא בגרעין הקשה של הקולקטיב. וריל מזוהה עם הצד הטכנואידי יותר של גיגלינג, כפי שבא לידי ביטוי בסדרת Staub המפוארת. הרליס האחרון שלו בסדרה, "8-10 record", שהכיל דאב-טכנו, אלקטרו הולנדי, שיקגו האוס ואלמנטים רייביים, היה גם זה שסלל את הדרך לסדרת Forum, סדרת ההמשך שהכניסה לתוך האסתטיקה הנוקשה גם מלודיות אמוציונאליות, כאלה שמאפיינות את המוזיקה של וריל.

לייב בבוילר רום: http://bit.ly/1vj3jEa
לייב בברגהיין. קחו אותנו לשם: http://bit.ly/2lS6R0T
לייב בפסטיבל מלט: http://bit.ly/2lWBFOJ
בדיוק ככה: http://bit.ly/2lWCc3b
דאב טכנו שלוקח למעלה: http://bit.ly/2lWy5UR
עוד קצת מהעמוק עמוק הזה: http://bit.ly/2mq5jJG
מעיר סינתים לחיים: http://bit.ly/1sJ0CoW

ATEQ Live

המפיק והתקליטן הגרמני פלוריאן לפה א.ק.א ATEQ א.ק.א הבחור הכי יפה בברלין חוזר לביקור שלישי בבלוק והפעם כדי לפתוח את הערב ברחבה הראשית עם מופע הלייב המכשף שלו. בדיוק כמו יתר חברי הקולקטיב המסתורי, מקפיד אטק לשחרר כמה שפחות אינפורמציה אישית (המוזיקה המדהימה שלו בהחלט מדברת בעד עצמה) ולכן נסתפק בלצטט את הטקסט שהצלחנו איכשהו להוציא מהסוכנות: "הפרוייקט המוזיקלי אטק מאופיין בגלים אלקטרוניים עדינים הבאים וחוזרים ומשולבים בצורה חלקה אחד בשני, גדלים לתוך תחושה מיוחדת של סאונד הזוחל לקראת שיאו. המוזיקה שלו מכילה מוטיבים עמוקים ועוצמתיים, ובו בזמן מלנכוליים, בחיפוש אחר חוויה שאמאנית אמיתית." היינו שם. זה נכון.

סאר: http://bit.ly/1SSg1QN
טמפר: http://bit.ly/23FpXbq
מינימליזים מזן חדש. בלייבל הבית שלו גיגלינג: http://bit.ly/1TbAu5W
טט תופים: http://bit.ly/1p7rEeG
לייב יפייפה עם המון קטעים שעדיין לא יצאו: http://bit.ly/1XBKh6B
פודקסט לבאסייאני: http://bit.ly/2eSRkKC
פודקסט לבונקר בניו יורק: http://bit.ly/2lneBVD
בפנורמה בר: http://bit.ly/1MA2VuZ
די.ג'יי סט באנטר באיביזה: http://bit.ly/1quOBcE
פודקאסט לאינברטד אודיו: http://bit.ly/1WxRhTE

יסגור את הערב המפיק, התקליטן, בעל הלייבל ורזידנט המועדון הרשמי, נמרוד קציר א.ק.א Pharaoh.

סקוואט -

Leafar Legov Live

עוד אמן משמעותי במשפחה, כמפיק סולו וכשותף של קונסטנטין, חבר ילדות מהאנובר, בצמד Kettenkarussell. בהרפתקאות היחידניות שלו, Leafar Legov (רפאל ווגל במהופך) מתמקד בהתכת טקסטורות אמביינטיות למקצבי היפ הופ ואקספרימנטים של סאונד. המוזיקה שלו, שמתאימה את עצמה לסביבה המועדונית רק כשהיא חופפת לדחפים היצירתיים של Leafar Legov, היא אבסטרקטית, מסתורית ותת הכרתית, ומהווה נדבך חשוב בזהות של "גיגלינג" כלייבל שמרחיב את הספקטרום שלו הרחק מעבר לגבולות הנוחים של ההאוס והטכנו.

הופעה אנלוגית בבוילר רום. הכוח שבשקט: http://bit.ly/2lHyn0G
איזה וייב: http://bit.ly/2lRZBCw
דאביות מרחפת בסדרת הפודקאסטים של רזידנט אדויזור: http://bit.ly/2dD7khR
מהאוסף האחרון של גיגלינג: http://bit.ly/2lHohx4
חם: אנרליסד מלפני שבועיים: http://bit.ly/2lbUt7Z
הולך לעומק. קטע שיצא בקאן: http://bit.ly/2lWuwhi
לייב מהסטודיו: http://bit.ly/28V8GTR
דאונטמפו הורס: http://bit.ly/2lbPXq6

DJ Dustin

"גיגלינג זה החיים מוגברים ומורחבים", אומר די ג'יי דסטין, הצלע המייסדת השנייה של הקולקטיב. "להיות בזמן מסוים עם אנשים מסוימים. זה משהו אמיתי, לא חומרי, משהו ששווה לחיות בשבילו. זה כמו ללכת לכנסייה. זה יותר מסתם תרבות פנאי, או ללכת לפארק שעשועים. מעבר לתענוג המידי של החוויה המועדונית, זה מקום שבו אתה יכול למצוא תרופות ותשובות."

המנהיג-שותף של גיגלינג הוא די ג'יי בחסד עליון עם פלואו שמיימי והומוגני שמכניס רחבות לטראנס במצב מתקדם. אם קונסטנטין הוא המוח, דאסטין הוא הזרועה הביצועית הבכירה - ה-די ג'יי של החבורה שרוקח שיקויים חלומיים של אלקטרוניקה טהורה. דאסטין, שגדל בלובן לפני שהגיע לוויימאר וחבר לקונסטנטין, וריל ורפאל, החל לתקלט בגיל צעיר במרכז נוער מעל בר בעיר הולדתו. הוא היה חלק מקבוצת עיצוב בשם Syć שבנתה תפאורה למסיבות ועיצבה במות בפסטיבלים, כולל נאכטדיגיטל ופיוז'ן.

ארבע שעות של אפטר מהחלומות: http://bit.ly/2lbRVqL
המזרח הפרוע: דאסטין מציג את הצליל של ויימאר: http://bit.ly/2lm5GDO
מיקס רך לפייבר: http://bit.ly/2kXXptP

Edward Live

אחד מאנשי המפתח של תנועת ההאוס המחתרתי בגרמניה, עם קריירה שהחלה בסימן ריליסים מדוברים בלייבל הברלינאי WHITE של אוסקר אופרמן והמשיכה ברומן סוער עם Giegling, שם הפך לאחד מהמפיקים המובילים בזכות שורה של ריליסים שגילמו ואף הרחיבו את הסאונד האינטרוספקטיבי של הלייבל, ואלבום שני מבריק שהרזידנט אדוויזר קראו לו "ראייה מבהילה לאמן שמסוגל לעשות כל מה שהוא רוצה". כתקליטן הוא מנגן בספוטים כמו סמארט בר בשיקגו, פנורמה בר בברלין, רוברט ג'ונסון בפרנקפורט והדי.סי.10 באיביזה, ולאחרונה החל להופיע בפסטיבלים ברחבי העולם עם הלייב האנלוגי והמדובר שלו, הכולל מכשירים מוזרים שנבנו במיוחד עבורו, ושאיתם יגיע לסקוואט.

זה הקליפ שהבהיר לנו שאנחנו צריכים את הלייב הזה בבלוק. 20 דקות מספטיבל דיימנשנז (ושימו לב לקופסה השקופה המוזרה מצד ימין): http://bit.ly/2aDiHXy
מתוך האלבום בגיגלינג: http://bit.ly/2amiW8G
ורצועת הנושא: http://bit.ly/2as7eHC
עוד בגיגלינג: http://bit.ly/2aDjEPG
בוילר רום בק טו בק עם אוסקר אופרמן: http://bit.ly/2a84S4e
אצל טלבוט בהיברן דיסקס: http://bit.ly/2a84IcX
רליס חדש בטראפיק רקורדז: http://bit.ly/2aoGzvp
רמיקס טרי לספלקיור בהוט פלאש: http://bit.ly/2aDigfZ
עיבוד מחודש שלו לקטע של בריאן אינו והרמוניה מ-76, גם הקליפ יפייפה:http://bit.ly/2aApG48
רמיקס לאפולוניה: http://bit.ly/2alotZK
עם אוסקר אופרמן בפנורמה בר: http://bit.ly/2aoIv79
פודקאסט לא קלאבי שהכין עם אבא שלו (!) לאנקני וואלי: http://bit.ly/2ami4Rr

Kettenkarussell Live

הצמד של קונסטנטין ו-Leafar Legov שאחראי לריליס הראשון ב"גיגלינג", "I Believe You And Me Make Love Forever", אבן היסוד היציבה שעליה הונחו כל האלמנטים המורכבים. Kettenkarussell נושאים את האתוס של גיגלינג עם האוס שמתנועע בין מקצבים קלאסיים לאיטי והעצל, מלודיות מתוקות-מרירות והסאונד הארכיטקטוני שנוכח בכל גוף העבודה של הלייבל. הלייב האנלוגי המסעיר של השניים הוא התשתית להבנת האתוס של הלייבל.

מרגש: http://bit.ly/2lWjOaM
הקטע שהתחיל הכל: http://bit.ly/2lHOGsU
עוד מאותו אי פי: http://bit.ly/2lHFKDR
סט לייב נדיר מרדיו בבודפשט: http://bit.ly/2lHWEC6
עדינות היא שם המשחק: http://bit.ly/2kXTv48
סט למינימל סוסג'ז: http://bit.ly/2lHOzgY
לשמור את היופי הזה לאחרי המסיבה: http://bit.ly/2lHC3Q1

All Giegling DJs

סגירה בסקוואט בבק טו בק המוני של כל תקליטני גיגלינג על עמדה אחת - תגיעו עם משקפי שמש.

לאונג' -

Chriso

קריסו א.ק.א מישהו שגיגלינג הביאו במיוחד ללאונג' ושאין לנו מושג מי הוא, מארקי פאנק וסקולמאסטר, בהשגחת הנשיא העליון פרזידנט אפפלברג הראשון.

נתראה איפשהו, מתישהו.

תגובה 1:

  1. נקווה שהמסיבה תהיה גדולה כמו הפרולוג

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.