Dystopian Label Night - Friday 17.8.18


שימו את זה ברקע: https://bit.ly/2McsKqm

מועדון הבלוק גאה להציג: שישי ה-17 באוגוסט 2018, מחצות עד שבת בצהרים בדרום הפרוע -

"דיסטופיה היא ניגודה של האוטופיה, כלומר, מציאות אנושית שבה שולטים יסודות חברתיים שליליים. בספרות ובקולנוע, חברות דיסטופיות מאופיינות בדרך כלל בעריצות או בדיקטטורה שלטונית וניצול האנשים. ברוב היצירות הדיסטופיות, הממשל מושחת ויוצר או משמר איכות חיים ירודה עבור האנשים, לעיתים תכופות תוך כדי הטעיית הציבור שהחברה היא טובה וצודקת או אפילו מושלמת. רוב היצירות הדיסטופיות מתרחשות בעתיד, אך לעיתים קרובות משלבות בתוכן (באופן מודע) מגמות חברתיות קיימות מוקצנות. יצירות דיסטופיות רבות נכתבו כאזהרה או כסאטירה המראה איך מגמות חברתיות נוכחיות מתפתחות עד לתוצאה המבעיתה ובכך מהוות קריאה לשנות כיוון."

הלייבל הברלינאי דיסטופיאן נוחת בתל אביב לערב לייבל דיסוטופי בצד האפל של העיר, בניצוחו של הבעלים, ענק הטכנו אדום הזקן, רודהאד האיום ושלושה אמנים נוספים שיתפרסו בבלוק ובסקוואט + דובדבן רומני לקהילת המינימל בלאונג'.



:Friday 17.8.2018 at the wild wild south
- - - Dystopian Label Night - - -
- - - - BLOCK - - - - 
Kevin Azoulay - The Block, Tel-Aviv
Monoloc LIVE - Dystopian, Berlin
RØDHÅD - Dystopian - Berlin
Alex Levin - Pag, Alphabet, Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
Tal Cohen - The Block, Tel-Aviv
Tijana T - Dystopian, Belgrad
Oracy aka Don Williams - Dystopian, Mojuba, Berlin
Adi Shabat - The Block, Rabbits In The Sand, Tel-Aviv
- - - - LOUNGE - - - -
Asael - The Block, Tel-Aviv
Mihigh - Midi Records, Cluj, Romania
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - הכניסה מגיל 23 ומעלה בהצגת תעודת מזהה בלבד.
קוד לבוש: אין כניסה עם כפכפים או עקבים גבוהים. 
כשהמקום מלא תינתן עדיפות בכניסה לחברי מועדון ולמוזמנים. 
- - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים: https://bit.ly/2MeRRZu
- - - - - - - - - - - - - - - - 
לוח זמנים יפורסם בקרוב.

RØDHÅD

"רציתי ליצור משהו שנשמע כמו פסקול לסרט דמיוני, משהו קולנועי." מספר רודהאד על אלבום הבכורה שלו שיצא בשנה שעברה בלייבל בבעלותו, דיסטופיאן. "תמיד רציתי לעבוד על פורמטים גדולים יותר מאשר רק סינגלים; ליצור משהו גדול יותר משלושה או ארבעה קטעים, ליצור אווירה, משהו אתה יכול להאזין לו ליותר מ-20 דקות. אלבום הוא הדרך המושלמת עבורי כדי להביע את עצמי כאמן."

אותה הגישה מנחה אותו גם כשהוא עולה לעמדת התקליטן. "זה טבעי להתרכז בעוצמות ובאינטנסיביות של סט טכנו." כתבו ברזידנט אדוויזר, "אבל רודהאד ניגש למשימה עם עידון מפתיע. נכון, הוא מוציא מהרמקולים לוחות ענקיים של מוזיקה היפנוטית, אבל יש רגישות בדרך בה הוא משלב אלמנטיים קוליים שהפכה לסימן ההיכר שלו כתקליטן. כשהוא משתמש לא פעם בארבעה ערוצי מיקסר פתוחים, הוא בונה לעצמו את המיקסים והברייקים שלו ושולט באופן אבסולוטי על הדינמיקה והאנרגיה של הסט. זה עובד במרטפים אפלים באותה המידה שזה עובד על במות הפסטיבלים."

בשישי הקרוב, ארבעה ימים אחרי שינגן לצד דיקסון ומאנו לה טאף בסירקולוקו, איביזה, ויומיים לפני שיצטרף לאדם באייר, אדריאטיק, אם, אמלי לנס (וזה רק לפי סדר האלף-בית) ואחרים בפסטיבל סונוס בקרואטיה, ענק הטכנו, הר הגעש המתפרץ, המפיק, התקליטן, הויקינג אדום הזקן והבעלים של הלייבל הברלינאי דיסטופיאן, רודהאד חוזר לתל אביב כדי לקחת את הרחבה הראשית של הבלוק עמוק יותר, אפל יותר ועקום יותר אל עוד בוקר של אפשרויות בלתי מוגבלות.

ארבע וחצי מיליון צפיות אנד קאונטינג: https://bit.ly/1jG2NvN
הרמיקס של רודהאד לטייל אוף אס מצמרר: https://bit.ly/2McsKqm
מתוך אלבום הבכורה שלו שיצא בשנה שעברה: http://bit.ly/2n0bLJ1
קסמים בטוקן: https://bit.ly/2P6FaxQ
רמיקס למונולוק: https://bit.ly/2OugYnL
לפני חודש בפסטיבל אווייקנינגס: https://bit.ly/2lRKjMD
לפני שלושה חודשים בפסטיבל טיים וורפ: https://bit.ly/2vE12bI
ביומולדת 5 שנים לבוילר רום, ברלין, חצי מיליון צפיות: https://bit.ly/1XCFKAS
שנה שעברה באמסטרדם: https://bit.ly/2nsPenY
בוילר רום טיביליסי משנה שעברה, הידוע גם בכינויו "רודהאד בק טו בק הארי פוטר": https://bit.ly/2MILtFW
בוילר רום קלסי, עבר את החצי מיליון צפיות: https://bit.ly/2KN5V6O

Monoloc LIVE

המפיק והתקליטן הגרמני סאשה בורקארדט א.ק.א מונולוק נולד בפרנקפורט ב-1980 ועבר לברלין בשנות העשרים שלו, שם הפך לאחד מעמודי התווך של סי.אל.אר, הלייבל של כריס ליבינג, ופרסם את אלבום האמן הראשון שלו. בשנתיים האחרונות הוא הרחיב את הספקטרום המוזיקלי שלו כשלייבלים מובילים כמו הוטפלאש של סקובה, אפטר לייף, לייף אנד דת', סומה ואינרוויז'נס החתימו אותו לריליסים וכרזידנט של הליין של טייל אוף אס באיביזה. את האלבום השני והאחרון שלו הוא הוציא בשנה שעברה בדיסטופיאן של רודהאד. בשישי הקרוב הוא נוחת בתל-אביב למופע לייב על טראקס1 בביקור השני שלו במועדון הבלוק, צפו לטכנו עמוק, מלנכולי/אופורי והיפנוטי למהדרין.

טעימות מהריליס האחרון שלו: https://bit.ly/2MmpkjZ
שעה מתוך הלייב שלו בפרינטוורקס הלונדוני: http://bit.ly/2ArOYig
מונולוק בדיומון, טוקיו: http://bit.ly/2A87acd
טראק הנושא מתוך האלבום האחרון שלו בדיסטופיאן: http://bit.ly/2kgzG4R
עוד מאותו אלבום: http://bit.ly/2kfzq6j
באינרוויז'נס: http://bit.ly/2BrMPDh
פניקס באפטרלייף של טייל אוף אס: http://bit.ly/2ybH7z8
מתוך הריליס ב-Soma. "מונולוק פותח את שערי הגיהנום", כפי שכתב אחד מהמגיבים: http://bit.ly/2B4Droq
עוד קסם מאותו ריליס: http://bit.ly/2BYE8Nz
ב-CLR של כריס ליבינג: http://bit.ly/2jhyyBH

Tijana T

בשנים האחרונות פיתחה לעצמה העיר בלגרד, בירת סרביה, מוניטין של מכה בתחום חיי הלילה והיא משוות לעיתים קרובות לברלין (כן, קצת כמו תל אביב). אבל בעוד המועדונים המובילים של העיר כמו 20/44 ודראגסטור (אהמממ..) מקבלים תשומת לב מהעיתונות, הדי.ג'ייז שמנגנים בהם נשארו ברובם אנונימיים. יוצאת דופן אחת היא טיאנה טי, שהפכה להיות התקליטנית הסרבית המפורסמת והעסוקה ביותר, עם גיגים קבועים במוסדות קלאבינג כמו הברגהיין, בסיאני, רוברט ג'ונסון וארמה17 (שלפי השמועות, מצאו לאחרונה חלל מתאים ויפתחו בקרוב את המועדון מחדש), ובסבב הפסטיבלים האירופאיים המובילים. טיאנה היא גם חברה בקולקטיב של דיסטופיאן והגיעה לבלוק בפעם הראשונה יחד עם הלייבל בוס אדום הזקן ב-2015. מאז היא הספיקה להעיף גם את הסקוואט ולהיות אורחת הכבוד שלנו בבוילר רום ההיסטורי ב-2016. בשישי הקרוב, התקליטנית, הזמרת, שדרנית הרדיו והמפיקה הסרבית טיאנה טי חוזרת לחדר הפאנצ'י ביותר בדרום הפרוע.

הבוילר רום החדש של טיאנה בבלגרד: https://bit.ly/2yXxoSA
בוילר רום בבלוק: https://bit.ly/2nx4IYs
במעבדה של מיקסמאג: https://bit.ly/2Mf7v7q
הבוילר רום הראשון בבלגרד: http://bit.ly/1FLWtLt
עם מארק הול: http://bit.ly/1LYgX29
רמיקס לספנסר פארקר: https://bit.ly/2nyIrJr

Oracy

"זהותו של אוראסי אינה סודית. המפיק מאחורי הפסדונים, פשוט מעדיף לתת למוזיקה לדבר בעד עצמה." כך נכתב בעמוד האמן שלו בפייסבוק. ובכן, אם זהותו איננה סוד כמוס כמו השאלה הנצחית - איזו חיה היא מיץ פטל, אז אנחנו יכולים לגלות לכם שהאיש מאחורי הכינוי החמוד אוראסי הוא לא אחר מאשר תומאס וונדל א.ק.א דון וויליאמס, אחד מחברי הקולקטיב של דיסטופיאן. מעבר לצד הטכנואידי שלו, וונדל הוא גם הבעלים והמייסד של מוג'ובה, אחד הלייבלים המוערכים והאהובים בחוגי ההאוס המחתרתי, המקיים ערבי לייבל קבועים בפנורמה בר מאז 2008, ובו חברים אמנים כמו שז דמייר, רון טרנט וסטיב ראחמד. בשישי הקרוב הוא מגיע בפעם השניה למועדון, ובפעם הראשונה תחת השם אוראסי המוקדש לצד העמוק וההאוסי.

3821 זה יפה: https://bit.ly/2vZPAq9
מרחב מוחי: https://bit.ly/2MpOIoS
חלום סוריאליסטי: https://bit.ly/2nv50yL
התעוררות: https://bit.ly/2OxIXDh
הבוילר רום בברלין תחת השם דון וויליאמס: https://bit.ly/2OW9F9D
ובקופנהאגן: https://bit.ly/2P2LVAG
מקור חיים: https://bit.ly/2nxEa9m

Mihigh

המפיק והתקליטן מיהיי באבי א.ק.א מיהיי, שיציין השנה 12 שנים לרזידנסי שלו בקלאב מידי בקלוז' נאפוקה, הוא הרזידנט המוביל של המועדון הרומני, אחד מהרזידנטים של פסטיבל סאנוויבז (ופיינליסט בטבלת הסטים הטובים ביותר במהדורה האחרונה של הפסטיבל) וחברו הקרוב של באראק הקדוש, שהיה גם זה שהמליץ לנו לעשות לו בוקינג. ב-2014 הוא הקים את הלייבל העצמאי מידי רקורדס כדי לפרסם את המוזיקה שהוא מפיק עם חבריו - אראפו, פריקו, ספ ובאראק, ועד היום הוציא ארבעה ריליסים בלייבל, טיפה קטנה באוקיינוס עצום של מוזיקה שאין לאף אחד. כמיטב המסורת הרומנית, סטים עדכניים או את נשקי הרחבה שלו כמעט שלא תוכלו למצוא, אנריליסים זה הדיבור וקליפים פיראטיים ממסיבות הם הדבר היחיד שיכול לתת תחושה כלשהי לגבי העתיד לקרות ברחבה, אבל האנרגיה של מיהיי עוברת חזק וברור גם דרך פיסות האינפורמציה המצומצמות שניתן למצוא אונליין - זהו סיפור שבטי של גרוב עמוק ויציב השולח שורשים למרכז כדור הארץ, אחורה וקדימה בזמן, מוגש על ידי שועל קרבות ערמומי שלא יודע פחד על העמדה מהו. תשאלו את באראק, הוא יסביר לכם.

בפעם האחרונה שביקר במועדון, הוא ביקש להגיע בפעם הבאה לאולנייטר בלאונג'. החלטנו שפתיחה של עשהאל בכל זאת נדרשת כאן למען הטעם הטוב, אבל מ-3 בבוקר והלאה - מיהיי שלכם ושלנו עד הרקדן האחרון. בפעם הראשונה בחדר הקטן ביותר במתחם, קבלו את המפיק, התקליטן והלייבל בוס הרומני מיהיי בעוד שיעור מתקדם בהלכות גרוב שבטי נוסח קלוז'-נאפוקה. הירשמו עכשיו!

אם אתם רוצים לדעת למה לצפות פשוט תסתכלו על זה, אבל להירגע, בלי להעביר, סבלנות. 20 דקות בגן עדן עם מיהיי בפסטיבל מיוריטמיק. קלסיקה של לואי וגה וקני דופ הופכת למפלצת שבטית של המאה ה-21, מטובלת בסימפול מצמרר בצרפתית - שאפונה! רק ברומניה: http://bit.ly/2nanaqP
בסאנוויבז. טרייבליזם חמור ביותר: http://bit.ly/2nasaeM
במסיבת מחאה נגד ביטול פסטיבל אאוטליין במוסקבה:http://bit.ly/2mWUM9j
דיפ וייבז באותה מסיבה (מנגן קטע מפחיד, כנראה אנריליס של ליז וקוסמין): http://bit.ly/2mh11HS

הריליס האחרון - מסדרונות: https://bit.ly/2vClQ3n
והצד השני: https://bit.ly/2OwqmaK
טעימה מהריליס החדש שללו בלייבל מידי: http://bit.ly/2FIP570
ורמיקס של ראדו בבי סייד: http://bit.ly/2FHej5L
ריליס מיוני האחרון: http://bit.ly/2EdSGNr
והבי סייד: http://bit.ly/2Eh0nSS
עם חברו הקרוב ואחד מהמפיקים הלוהטים כרגע ברומניה, אראפו, ואם תקשיבו בסבלנות אולי תצליחו לשמוע את גולום משר הטבעות: http://bit.ly/2mWTH1u
ריליסים רשמיים אין הרבה, אבל כמו עם שאר המפיקים הרומנים, חלק מהאנריליסים מתגלגלים לבסוף ליוטיוב. דרים בים: http://bit.ly/2nAXepj

נתראה ברחבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.