Matthew Dear Roi Perez Dr. Rubinstein / Amorf LIVE SIT K.atou - 24.8.18


שימו את זה ברקע: https://bit.ly/2sLkijP
ואת זה בחצר: http://bit.ly/2ywrfwj

מועדון הבלוק גאה להציג: שישי ה-24 באוגוסט 2018, מחצות עד שבת בצהרים בדרום הפרוע -



בלוק - אחרי שנים של תכתובות מיילים שלא הצליחו להגיע לקו הסיום, בשישי הקרוב זה סוף סוף קורה: שמונה שנים אחרי הפעם האחרונה שביקר בישראל, המפיק, הזמר והתקליטן הדטרויטי האגדי מת'יו דיר, החולש על הספקטרום המוזיקלי העשיר והחמקמק שבין טכנו, מינימל, פופ ואקספרימנטל, נוחת בתל אביב להופעה הראשונה והמרגשת שלו בדרום הפרוע. מיד אחריו - בק טו בק מלכותי וראשון בישראל של שני הנציגים הבולטים שלנו במקדש הטכנו הברלינאי א.ק.א ברגהיין: רואי פרז וד"ר רובינשטיין בע"מ. יפתח - יותם גולדמן א.ק.א יוגו עם גרוב של בין ערביים. תתחילו לארוז מזוודות.

חצר אורבנית + סקוואט - שובה של החצר. חגיגה מינימליסטית רומנית, יוונית וישראלית ברחבה החדשה והקסומה של הבלוק עם רזידנט המועדון טל כהן, הופעה חיה ומרגשת (מלא מכשירים אנלוגיים ופסנתר חשמלי) של הטריו הרומני הנוצץ אמורף (בפעם השנייה בישראל, אחרי ההופעה הבלתי נשכחת בשנה שעברה לפני אם), הדואו הרומני, המפיקים והתקליטנים ולאד קאיה וקריסטי קונס א.ק.א סית, התקליטנית היווניה יקירת הבלוק קאטו ורזידנט הקלאב ג'ונס חסן בק טו בק עם אמן לא ידוע. הכינו את משקפי השמש שלכם, תצטרכו אותם.

לאונג' - אחרי מקצה שיפורים בסאונד בעקבות מספר תקלות בלתי צפויות אנחנו גאים להציג מחדש את חדר הקונצרטים של המתחם שיעמוד לרשותם של שני גיבורי העל דויד אלימלך ונתי מחצות ועד בכלל.

Friday 24.8.2018 at the wild wild south:
- - - - BLOCK - - - - 
Yogo - Bauhaus Records, The Block, Tel-Aviv
Matthew Dear - Ghostly International, Spectral Sound, New York
Roi Perez - Ostgut Ton, Berlin b2b
Dr. Rubinstein - Berlin
- - - - YARD + SQUAT - - - -
Tal Cohen - The Block, Tel-Aviv
Amorf LIVE - Amphia, Understand, Bucharest
SIT DJ set - AMPHIA, [a:rpia:r], Sushitech, Bucharest
K.atou - Revolt! - Athens, Greece
Jonas Hassan - The Block, Clouds Collective, Tel-Aviv
b2b2 userUNKNWN - ?
- - - - LOUNGE - - - -
David Elimelech - Tel-Aviv
Natti - Tel-Aviv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים: https://bit.ly/2Mm1Lsz
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - הכניסה מגיל 23 ומעלה בהצגת תעודת מזהה בלבד.
קוד לבוש: אין כניסה עם כפכפים או עקבים גבוהים. 
כשהמקום מלא תינתן עדיפות בכניסה לחברי מועדון ולמוזמנים. 
- - - - - - - - - - - - - - - - 
לוח זמנים יתפרסם בקרוב.

Matthew Dear

"יש להקות שהתפרקו והתאחדו מחדש בזמן שעבר מאז האלבום האחרון שלי. לעזאזל, אפילו מילאתי תפקיד ביצירת שני בני אדם נוספים מאז אותו אלבום. מה עוד עשיתי בזמן הזה? תקלטתי הרבה, הוצאתי אלבום תחת השם אודיון ואוסף ממוקסס בדי.ג'יי קיקס, ותוך כדי כל אלה, כפי שהיה מאז שהייתי בן 14, הפקתי המון מוזיקה מוזרה. אם זה לא היה דיגיטלי, היו לי ערמות של קלטות וקלטות וקלטות. לאלבום החדש אני קורה באני (ארנב). למה באני? בעיקר בגלל שאני אוהב איך שהמילה הזו נראית ומצלצלת. אני אוהב את הדרך שבה היא מתגלגלת מהראש אל הלשון. זה גם מצחיק. ארנבים הם חמודים, ארנבים הם מוזרים, הם רכים, הם סקסיים, לש להם מזל, הם מתרבים בפראות. הם מובילים אותנו במורד מאורות, הם מעטרים את מיטות הילדים, מסודרים בקפידה כמו שאמא עשתה כשהיתה בגילך. ארנבים נמצאים איתנו מלידה וככל הנראה עד לרגע האחרון. אז זהו האלבום החדש שלי, חותמת שכבר דהתה בדרכונו של נוסע בזמן. לא יכולתי להפסיק גם אם הייתי רוצה. אני רק מתחיל."

תלוי את מי תשאלו, מת'יו דיר הוא די.ג'יי, מפיק, זמר, אמן פופ ניסיוני ו/או מנהיג להקה. הוא ייסד את הלייבל הנערץ גוסטלי אינטרנשיונל ואת אחותה הקלאבית ספקטרל סאונד. הוא פרסם רמיקסים בהזמנה מיוחדת מאמנים כמו האקס אקס, שרלוט גינסבורג, ספון, הוט צ'יפ, הכימיקל בראד'רז ועוד, הקליט אלבומי סטים למוסדות כמו פאבריק, גט פיזיקל ודי.ג'יי קיקס והוציא אינספור ריליסים בלייבלים מובילים כמו פרלון, אוסטגוט טון, קדנזה, הוט קריאשנס, טורבו, קיי 7 וכמובן ספקטרל סאונד וגוסטלי אינטרנשיונל. הוא רוכב על עולמות מוזיקליים רבים ומנוגדים - טכנו, מינימל, פופ, אקספרימנטל - אך לא שייך לאף אחד והוא נחשב לאחד מהתקליטנים והמפיקים האיכותיים והמקוריים ביותר בפלנטה. בשישי הקרוב, מספר שבועות לפני פרסום אלבומו החדש והמדובר, ושמונה שנים בדיוק אחרי הפעם האחרונה שביקר בישראל (הרבה מאוד מיילים עברו בנהר בינינו לבין הסוכנות עד שזה קרה), המפיק והתקליטן האמריקאי מת'יו דיר נוחת בתל אביב להופעת הבכורה שלו במועדון הבלוק. הללויה.

רמיקס גרובי לסאטורי: https://bit.ly/2Lbm5HG
אימפרוביזציה עבור רזידנט אדוויזר: https://bit.ly/2HLjYs5
קרימי: https://bit.ly/2sLkijP 
בפסטיבל דיגיטל באמסטרדם: https://bit.ly/2MWYZ9f
בק טו בק עם עוד אגדה אמריקאית - קארל קרייג: https://bit.ly/1IyhaKg
ושיחה של השניים על הספה: https://bit.ly/1kK6zFc
לייב מינימליסטי כאודיון: https://bit.ly/2OOcOr4 
אודיון. פה לפה: https://bit.ly/2MwqAkN 
דאנסטריפינג טי.בי: https://bit.ly/2Pn7ufs
בק טו בק עם עוד אגדה אמריקאית - קארל קרייג: https://bit.ly/1IyhaKg
ושיחה של השניים על הספה: https://bit.ly/1kK6zFc
בפסטיבל דיגיטל באמסטרדם: https://bit.ly/2MWYZ9f
גרובי בלאב של מיקסמאג: https://bit.ly/1LTImat
הריליס בפרלון, שורשי המינימל המודרני: https://bit.ly/2L18GSl
פעם קראו לזה מיקרו האוס (או קלאש בין מינימל לאלקטרו): https://bit.ly/2L2fY8o
שני הקטעים שפורסמו מהאלבום החדש, קטעים נוספים, מיקסים ורמיקסים בעמוד הסאונדקלאוד שלו: https://bit.ly/1HE7u4w

Roi Perez

הסיפור של רואי פרז הוא סיפור ההצלחה הקלסי שכל תקליטן יכול לחלום עליו. אחרי ילדות באשקלון, הוא עבר לתל-אביב בתחילת שנות העשרים שלו, שם החל לאסוף וינילים והפך לרזידנט מסיבות פאג ב-2011. שנתיים מאוחר יותר הוא עבר לברלין, שם תקלט במועדוני אנדרגראונד שונים, באחד מהם שמע אותו אנדי באומקר מאוסטגוט טון שהזמין אותו לתקלט בליין "סנאקס" הנודע לשמצה (מסיבת סקס לגברים בלבד שמתקיימת פעמיים בשנה בברגהיין). הגיג בסנאקס הוביל לגיג בפנורמה בר (הסט הראשון שלו במועדון, שנקבע רק שלוש שעות לפני תחילתו, היה סגירה של 10 שעות), מה שהוביל לעוד ועוד גיגים ברחבת התריסים הנפתחים של מקדש הטכנו הברלינאי ולפני שנה הוא הוחתם רשימת על ידי Ostgut Ton כאחד מהרזידנטים הרשמיים של הברגהיין (הישראלי הראשון בהיסטוריה שעשה זאת).

הברגהיין לא לבד: גם ריצ'י הוטין, שבא לקנות תקליטים בסניף של פוניקה רקורדס בברלין (היכן שפרז עובד בשנים האחרונות כסלקטור מוזיקלי), אהב את מה שהגיש לו התקליטן הישראלי, הזמין אותו לתקלט במסיבות Enter באיביזה ומספר חודשים מאוחר יותר אף הכריז שפרז הוא הדי.ג'יי האהוב עליו. ריספקט.

פרז, שצבר בשנים האחרונות קילומטרז' מרשים במועדונים האירופאים המובילים, יודע איך מבשלים חדר. הוא משלב בין האוס וטכנו שמוכרי תקליטים שומרים רק לעצמם (ופוניקה היא חתיכת חנות), עם הרבה מקצבים אפריקאים, פרקאסיביות סוחפת, עומק ואווירה פריקית הזייתית הממוקססים ללא רבב.

מיקס טרי לרינס אפ.אם: https://bit.ly/2OOzgAl
הפודקאסט ל-Truants. מרשים: http://bit.ly/2fM9duL
טריפיות בסדרת הפודקאסטים של פוניקה: http://bit.ly/1G6HNph 
גם גרוב מגזין הגרמני יודע ממי לבקש סטים: http://bit.ly/29bhSBd 
שעה וחצי למגזין קראק: http://bit.ly/2fsw5Ne 
עולה ויורד, אחורה וקדימה, לאורך ולרוחב: ארבע שעות סולו: http://bit.ly/29fgtgK 
בואו לבשל עם רואי פרז אצל פאלמז טראקס: http://bit.ly/29c5j98 

Dr. Rubinstein

התקליטנית הישראלית/רוסיה המתגוררת בברלין מרינה רובינשטיין א.ק.א ד"ר רובינשטיין עזבה את תל אביב לפני 6 שנים כדי לרדוף אחרי החלום הברלינאי. גיג אחד שהרשים את האנשים הנכונים באבאוט בלאנק המשיך עם עשרות הופעות במועדון, ב-2014 היא הוזמנה לתקלט בברגהיין בפעם הראשונה, ב-2016 הוכרזה כרזידנטית האובאל ספייס הלונדוני המוערך לצד די.ג'יי נובו היפני, ובאותה שנה גם הקליטה את הפודקאסט הראשון שלה לרזידנט אדוויזר. בשנה האחרונה היא הספיקה לנגן ארבע פעמים בברגהיין (ועוד אחת בעוד מספר שבועות), כולל פעמיים בסלוט הסגירה הנחשק, מה שהופך אותה לסמי רזידנטית עם כל הפריבילגיות, היא הקליטה את הבוילר רום הראשון שלה (מול הקהל הביתי והאוהד ביותר שראינו בסדרה) וכיכבה בפסטיבלים המובילים בגלקסיה א.ק.א דקמנטל, סונאר, אוויקנינגס, אקזיט ועוד. כמי שלא הוציאה ריליס אחד, רובינשטיין בנתה לעצמה מוניטין בדרך הישנה והטובה - סטים אמוציונליים ופסיכדליים שנחקקו בזיכרון הקולקטיבי וקלאברים שדאגו להעביר את השמועה הלאה. בשישי הקרוב היא נוחתת בתל-אביב כדי לנגן את הבק טו בק הראשון שלו עם רואי פרז על אדמת הקודש.

פודקאסט לסלאם רדיו: https://bit.ly/2MqRlbb
הבוילר רום הראשון של הד"ר באווירת משחק ביתי: http://bit.ly/2AnuR3t
הפודקאסט הנפלא לרזידנט אדוויזור: http://bit.ly/2c6Zhf5
פודקאסט לדקמנטל: http://bit.ly/2zIyMV8
הסט שלה בביטס אין ספייס: http://bit.ly/2AE8HKO
פודקאסט לסמוק מאשין: http://bit.ly/2c6Zjng

Amorf LIVE
Cristi Cons, Vlad Caia, Mischa Blanos

הם ההרכב המוזיקלי המדובר ביותר שיצא מרומניה בשנים האחרונות, הם חוצים ז'אנרים בדרכם לנקודת מפגש מצמררת בין מינימל, טכנו, דיפ-האוס וג'אז במרחב אקוסטי/אלקטרוני תלת מימדי, הם מופיעים לייב מצויידים בערימות של ציוד אנלוגי אקזוטי ובמקלדת פסנתר המפיקה צבעים שלא דמיינתם שקיימים בקשת והם מותחים קו בלתי נראה העובר בזמן בין לארי הרד של סוף שנות השמונים, סן ג'רמן של אמצע שנות התשעים וריקרדו וילאלובוס של שנות האלפיים, קבלו את שלושת המופלאים מבוקרשט - התקליטנים והמפיקים ולאד קאיה וקריסטי קונס והפסנתרן הניאו-קלאסי מישה בלאנוס, א.ק.א אמורף בהופעה השנייה שלהם בישראל (אחרי הופעת בכורה בלתי נשכחת ברחבה הראשית, שנה שעברה לפני Ame) ובפעם הראשונה בחצר האורבנית. שימו לב, הלייב יתחיל ב-2:30. אסור לפספס!!!

אמורף בהופעה: http://bit.ly/2h4SBhS 
הם גם עושים רמיקסים עכשיו. אמאל'ה: https://bit.ly/2MoCMEW
ועוד אחד מהשנה. ללקק את האצבעות: https://bit.ly/2MlhdVz 
מינימל, טכנו וג'אז גרים ביחד באושר: http://bit.ly/2zm7qXw
עוד הופעה עוצרת נשימה: http://bit.ly/2oogfXQ
בלנדינג לייט: http://bit.ly/2zdFmGd
אוברטורה: http://bit.ly/2j1Zi8E
סקרנות: http://bit.ly/2ywcb1G
יפהפה: http://bit.ly/2ivJiYy 

SIT DJ set

השם סית מייצג את ראשי התיבות של Sideways Invisibility Theory, תיאוריה הגורסת כי אנשים רזים במיוחד הופכים להיות לקשים להבחנה כשמביטים עליהם מהצד. התקליטנים והמפיקים הרומנים ולאד קאיה וקריסטי קונס - שניים מהמוזיקאים המשפיעים ביותר ברומניה, המהווים גם שני שליש של הטריו אמורף - אכן עונים להגדרה החמקמקה הזו, אבל גם כשהם כמעט בלתי ניתנים להבחנה, המוזיקה שלהם היא משהו שבלתי אפשרי לפספס. בשישי הקרוב הם מגיעים לסט השני שלהם בישראל (והראשון בחצר האורבנית).

תעצרו את הכל ותראו את זה. רגע בלתי נשכח עם סיט בפסטיבל סאוויבז במאי 2017 (מומלץ לבחור באיכות הגבוהה ביותר!): http://bit.ly/2ywrfwj 
וכל הסט המדהים של SIT באוהל הרומני בסאנוויבז 21 היה אחד מהרגעים המכוננים של הפסטיבל: http://bit.ly/2wOXZyn 
פלייליסט שלם של האלבומים שלהם בסושיטק: https://bit.ly/2BlhG4Y
רמיקס לארצ'י המילטון: https://bit.ly/2vVHjnU
וגם זה בסושיטק מהשנה: https://bit.ly/2vWfdsS
רמיקס משנה שעברה: http://bit.ly/2y2miaf
סיט במעבדה של מיקסמאג, איטס גוינג גלובאל: http://bit.ly/2zxB7G9
במוסקבה. אנרגיות: http://bit.ly/2j1mhRk
הבייסליין האופייני של סיט. קלסיקה מודרנית: http://bit.ly/2ptIitx
עוד בייסליין טו דיי פור: http://bit.ly/2hIeiVM
הסט שלהם מסאנוויבז 17 חזק: http://bit.ly/2h87boF 

K.atou

מי שהכיר לנו אותה הוא פרופגנדה, המעצב הגרפי של הבלוק, הידוע בהבנתו העמוקה במוזיקה, שטען בתוקף כי מדובר בתקליטנית נדירה באיכותה. הקשבנו והתאהבנו. קאטו, שהחלה להנהיג מסיבות כבר בגיל 17 באתונה, סימנה וי על פסטיבלים יוקרתיים כמו אלה בדטרויט, בגלסטונברי וסינק של רד-בול, עשתה לעצמה שם במועדונים ברחבי אירופה עם גיגים בדי.סי 10 באיביזה וביקורים קבועים במוסד הברלינאי קלאב דר ויז'יונר הברלינאי, והפכה לנציגה היוונית הבכירה בתנועה הגלובלית של הסאונד המינימליסטי המהפנט השוטף את הפלנטה בשנים האחרונות. בשישי הקרוב היא מגיעה בפעם הרביעית לדרום הפרוע והפעם לסט הבכורה שלה בחצר האורבנית. צפו להפתעות.

פודקאסט עמוק ומהפנט: https://bit.ly/2vU2zKQ
זה פשוט מושלם: http://bit.ly/2qOyNmG
מאיפה היא מביאה את המוזיקה הזו: http://bit.ly/2qPtF0B
פודקאסט לXLR8R. ידעו במי לבחור: http://bit.ly/2iAzM80 
הריליס שלה ב-Lick My Deck, מהפייבוריטים המוכרים של ריקרדו. http://bit.ly/2jevdP3 
דאבית, ספייסית ומשגעת: http://bit.ly/2irtsky
זה הגרוב: http://bit.ly/2irB0Um 
עמוקה ופריקית: http://bit.ly/2irvpxv 

נתראה ברחבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.