MANO LE TOUGH & BAIKAL // 05.06.14

מועדון הבלוק גאה להציג:

Thursday 5.6 at The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Maeve Label Night feat.
MANO LE TOUGH & BAIKAL 
Berlin
Benji :: Partok
+ 84% Creativity Room feat.
Asaf Samuel, Naduve, Katzele,
Shame On Us - Live
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
כרטיסים במחיר מוזל במיוחד, ללא דמי טיפול:
הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה: http://bit.ly/1gtpYqR
מכירה מוקדמת לכרטיסי חבר: http://bit.ly/Rpxbwo
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

כמעט בלי ששמנו לב, הפך מאנו לה טאף לאחד מהדי.ג'ייז האהובים עלינו ביותר, עם שני סטים מופתיים במועדון, אחד ברחבה הראשית, בערב עם מוב די, והשני בסקוואט, במסיבת פורים האחרונה. במסיבה הראשונה של יוני, מאנו חוזר לרחבה הראשית של הבלוק כדי להנהיג את ערב הלייבל שלו Maeve, ביחד עם אחד מהכוכבים העולים של הלייבל, Baikal בהופעת בכורה בישראל.

תוך פחות מארבע שנים, הפך נייאל מאניון, א.ק.א מאנו לה טאף, יליד אירלנד, המתגורר בברלין, מדי ג'יי ומפיק אלמוני למטאור של הסצינה הבינלאומית. זה התחיל ב-2009 עם ה-EP הראשון שיצא בלייבל של פרינס תומאס, והמשיך עם מטר כבד של קטעים ורמיקסים מעיפי רחבות ששילבו האוס אלקטרוני עוצמתי, עם נגיעות של דיסקו מלודי ופסיכדלי. ב-2013 הוא הוציא את אלבום הבכורה שלו "Changing Days” בלייבל המשובח Permanent Vacation והוכיח שבדומה לחברו ללייבל, ג'ון טלבוט, גם לו יש את היכולת הנדירה להרקיד ולרגש באותה נשימה.

השנה האחרונה היתה השנה של מאנו, שקפץ לא פחות מ-34 מקומות ברשימת 100 הדי.גייז הטובים בעולם של הרזידנט אדוויזר, וזינק הישר ל-20 הגדולים של 2013, זכה בכינוי "העתיד של מוזיקת ההאוס", וקיבל תמיכה רחבה מהשמות החזקים בתעשייה, ביניהם חבורת אינרוויז'נס בראשות דיקסון ואם, שאמרו שבזכותו הם לא חוששים לעתידה של מוזיקה ההאוס.

האמת שאחרי שני הסטים שלו בבלוק, גם אנחנו רגועים.

הבוילר רום הטרי והנפלא של מאנו

לעוף איתו

הבס האלסטי של מאנו עובד שעות נוספות. זה פשוט מדהים

אחד מהקטעים החזקים מהאלבום החדש של מאנו לה טאף, ברמיקס מעיף של חברים אחרים שאנחנו כבר מתגעגעים אליהם - Tale Of Us. עוצמתי
http://www.youtube.com/watch?v=vrfAQI-TIVM

נאבדים בג'ונגל עם מאנו

רמיקס של דיקסון לעוד אחד מהקטעים מהאלבום החדש של מאנו

מי שרוצה להבין למה אומרים שמוזיקת האוס היא אהבה, צריך רק להאזין לקטע הבא כדי להפוך למאמין. קלאסיקה לשמונה בבוקר, דקות ספורות לפני שהולכים הביתה, ברגע הזה שאתה מבין שהמפגש עם השמש הולך להיות כואב אבל יודע שזה היה לגמרי שווה את זה:

הרמיקס הקלסי של מאנו לרוזין מרפי:

סט משוגע של מאנו מפסטיבל BPM 2014 בערב של הלייבל Life & Death

הסט הפסיכי של מאנו בבוילר רום הפיל אותנו מהעקבים. ללא ספק אחד הסטים טובים שיצא לנו לשמוע מהבוילר רום. הטרקליסט המלא מופיע בתגובות – לגזור ולשמור!

מאנו לייב בטראו באמסטרדם

מאנו אצל טים סוויני

Baikal

השם באיקל מגיע מהמילים 'Bai Kyul', שפירושן 'אגם עשיר'.

אגם באיקל שבדרום סיביר, על גבול רוסיה-מונגוליה, הוא אגם המים המתוקים בעל הנפח הגדול ביותר בעולם, המכיל כ-20% מכמות המים המתוקים העיליים על פני כדור הארץ. עם עומק של 1,637 מ', באיקל הוא גם העמוק באגמי העולם, ונחשב גם לקדום שביניהם, בגיל 25 מיליון שנה.

מתוך העומקים הצלולים האלה מגיע התקליטן והמפיק הסיבירי, באיקל, המתגורר כיום בברלין ומפיק מוזיקה אלקטרונית רב שכבתית עבור הלב, הראש והרגליים, ואם אפשר - כולם באותו הזמן. הוא התחיל לעשות זאת עם הריליס הראשון ללייבל של מאנו לה טאף, Maeve (שיתוף פעולה בינו, לבין מאנו והדריפטר), כמו גם ברמיקסים שלו לאיאן פולי עבור Innervisions, ול-Isolee עבור Tamed Musiq.

ההצלחה של הריליסים הראשונים הובילה לדרישה לעוד טראקים ורמיקסים, שמילאה את הלו"ז שלו לשנה הקרובה ומעבר, ומאפריל 2013, הוא החל לתקלט ברחבי העולם עם סאונד המדגיש את הצדדים העמוקים של ההאוס והטכנו, ועם בס עקום, שמן, סמכותי וסקסי לא פחות מהבס של מאנו, פיונל, מידלנד או טלבוט.

מתוך הריליס הראשון בלייבל Maeve

רמיקס של באיקל לאיאן פולי ב-Innervisions

רמיקס של ריפרטון- עריכה של דיקסון

רמיקס שיצא בלייבל של סשה

רמיקס של באיקל ללהיט של איזולה מהשנה החולפת

רמיקס למ.א.נ.ד.י

רמיקס לת'ור

סטים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.